W związku ze zgłaszanymi informacjami dotyczącymi problemów związanych z ustaleniem stażu
służby co najmniej 5 lat („zadań policyjnych”), o którym mowa w art. 12 ust. 2 pkt 1 ustawy
z dnia 18 lutego 1994 r. o zaopatrzeniu emerytalnym funkcjonariuszy Policji, Agencji
Bezpieczeństwa Wewnętrznego, Agencji Wywiadu, Służby Kontrwywiadu Wojskowego, Służby
Wywiadu Wojskowego, Centralnego Biura Antykorupcyjnego, Straży Granicznej, Biura Ochrony
Rządu, Państwowej Straży Pożarnej, Służby Celno-Skarbowej i Służby Więziennej oraz ich rodzin
(Dz. U. z 2019 r. poz. 288, z późn. zm.), Departament Organizacji Krajowej Administracji
Skarbowej uprzejmie informuje, że planowane jest powołanie przez Szefa Krajowej Administracji
Skarbowej Zespołu do spraw określenia zasad ustalania stażu służby przy realizacji zadań
policyjnych wymaganych do nabycia prawa do emerytury policyjnej przez funkcjonariuszy Służby
Celnej lub funkcjonariuszy Służby Celno-Skarbowej.
Zał pismo MF.