• Witaj na stronie i forum Związku Zawodowego Celnicy PL!
    Nasz Związek zrzesza 6783 członków.

    Wstąp do nas! (KLIKNIJ i zapisz się elektronicznie!)
    Albo jeśli wolisz zapisać się w tradycyjny sposób wyślij deklarację (Deklaracja do pobrania! Kliknij!)
    Korzyści i ochrona wynikająca z członkostwa w ZZ Celnicy PL (KLIKNIJ) plus inne benefity, np. zniżki na paliwo!
    Konto Związku 44 1600 1462 0008 2567 1607 7001 w BGŻ BNP PARIBAS

Program "tajemniczy klient" to absurd

Pani Insp. Służby Celno-Skarbowej

Magdalena Rzeczkowska

Szef

Krajowej Administracji Skarbowej


Szanowna Pani Minister!


W imieniu ZZ Celnicy PL zwracam się z wnioskiem o wstrzymanie realizacji programu Tajemniczy Klient w formule, w której koszt badania ankietowego i analizy poziomu usług KAS ma wynieść niemal 1,5 mln zł w obecnej sytuacji uważamy za zbędny.

Czytaj więcej w załączonym pliku.
 

Attachments

  • celnicy31-22-pismo do SKAS tajemniczy klient.docx
    56,7 KB · Wyświetleń: 892
może w ramach tajemniczego klienta należy rozpoczynać rozmowę od pouczenia w sprawie odpowiedzialności karnej za składanie... o ile ma to jak kol wiek zastosowanie w sytuacji. Zaraz tajemniczy znalazł by się tam gdzie jego miesce :).
 
"Jeżeli konsument dokonał zakupu w stacjonarnym sklepie, to zgodnie z polskim prawem sprzedawca nie ma obowiązku przyjmowania zwrotu niewadliwego towaru tylko dlatego, że klient się rozmyślił albo rzecz przestała mu się podobać"
i w przypadku tajemniczego klienta sprzedawca teoretycznie może nie przyjąć zwrotu.
 
Back
Do góry