Program "tajemniczy klient" to absurd

Pani Insp. Służby Celno-Skarbowej

Magdalena Rzeczkowska

Szef

Krajowej Administracji Skarbowej


Szanowna Pani Minister!


W imieniu ZZ Celnicy PL zwracam się z wnioskiem o wstrzymanie realizacji programu Tajemniczy Klient w formule, w której koszt badania ankietowego i analizy poziomu usług KAS ma wynieść niemal 1,5 mln zł w obecnej sytuacji uważamy za zbędny.

Czytaj więcej w załączonym pliku.
 

Attachments

może w ramach tajemniczego klienta należy rozpoczynać rozmowę od pouczenia w sprawie odpowiedzialności karnej za składanie... o ile ma to jak kol wiek zastosowanie w sytuacji. Zaraz tajemniczy znalazł by się tam gdzie jego miesce :).
 
"Jeżeli konsument dokonał zakupu w stacjonarnym sklepie, to zgodnie z polskim prawem sprzedawca nie ma obowiązku przyjmowania zwrotu niewadliwego towaru tylko dlatego, że klient się rozmyślił albo rzecz przestała mu się podobać"
i w przypadku tajemniczego klienta sprzedawca teoretycznie może nie przyjąć zwrotu.
 
Back
Do góry