• Witaj na stronie i forum Związku Zawodowego Celnicy PL!
    Nasz Związek zrzesza 6783 członków.

    Wstąp do nas! (KLIKNIJ i zapisz się elektronicznie!)
    Albo jeśli wolisz zapisać się w tradycyjny sposób wyślij deklarację (Deklaracja do pobrania! Kliknij!)
    Korzyści i ochrona wynikająca z członkostwa w ZZ Celnicy PL (KLIKNIJ) plus inne benefity, np. zniżki na paliwo!
    Konto Związku 44 1600 1462 0008 2567 1607 7001 w BGŻ BNP PARIBAS

Pismo skierowane do szefa KAS dotyczące wdrożenia projektu Multikanałowe Centrum Komunikacji (eMCeK)

Witam

W załączeniu przesyłamy pismo skierowane do szefa KAS z uprzejmą prośbą o pochylenie się nad problem i przedstawionymi w złączonym piśmie kwestiami które, budzą największe kontrowersje wśród pracowników dotyczące wdrożenia projektu Multikanałowe Centrum Komunikacji (eMCeK).

Z wyrazami szacunku
z up. Zarządu
wz. Przewodniczącego
ZZ CELNICY PL
Wiceprzewodnicząca
Jolanta Haron
 

Attachments

  • ZZ CELNICY PL pismo nr 28 ws. eMCeK.pdf
    782,2 KB · Wyświetleń: 962
Aplikacja EMCEK, to bubel zrobiony na szybko i po łekach. Nie spodziewałam się, że MF może wprowadzić do użytku coś tak wadliwego.
Aplikacja zawiesza się kilka razy dziennie - trzeba ciągle ją odświeżać, żeby jako tako działała. Co któryś telefon jest głuchy. Przełączanie klientów jest praktycznie niemożliwe, bo po wybraniu odpowiedniej kampanii rozmowa jest rozłączana. Co któryś telefon po odebraniu kończy się "karnym wylogowaniem". Do przeprowadzonych rozmów przez użytkownika zaliczane są tylko rozmowy odebrane bezpośrednio od klienta - rozmowy przełączane przez innych pracowników nie są zaliczane do pracy użytkownika. Wsparcie techniczne to porażka - błędy trzeba zgłaszać przez oddzielną aplikację, a na zgłoszone problemy nie przychodzi żadna odpowiedź. Na wielu stronach rządowych pozostawiono stare numery wewnętrzne, które nie pokrywają się z obecną automatyczną zapowiedzią, co powoduje, że klienci dzwonią nie do tej grupy wsparcia, której się spodziewają.
 
Back
Do góry