Nowe atrakcyjne Pakiety medyczne LUX MED

Szanowni Państwo

miło nam poinformować, że jako Pracownicy i Funkcjonariusze w KAS macie Państwo dostęp do kompleksowych usług Grupy LUX MED. Lider polskiego rynku opieki medycznej nieustannie wzbogaca swoją ofertę, dostosowując ją do zmieniających się potrzeb Klientów.
Z myślą o Państwa komforcie stworzyliśmy nową ofertę, dzięki której możliwy jest wybór jednego z pięciu poniższych wariantów opieki.
Pakiet Podstawowy
Pakiet Rozszerzony
Pakiet Nowy Comfort
Pakiet Nowy Comfort od 26 r.ż.
Pakiet Nowy Comfort Plus
Pakiet Senior dedykowany dla osób, które nie ukończyły 80 r.ż. (rodzic, teść, emeryt)
Korzyści dla Pacjentów:
• szeroki zakres dostępnych usług i ich cen;
• bardzo korzystne zasady refundacji kosztów usług abonamentowych zrealizowanych poza LUX MED (zwrot 70% do limitu 500 zł na kwartał na osobę) - dot. pakietów pracowniczych;
• dogodniejsze terminy wizyt;
• dostęp do wizyt realizowanych stacjonarnie, telefonicznie i online;
• Portal Pacjenta – nowoczesne narzędzie stworzone z myślą o szybkim i wygodnym dbaniu o zdrowie online (umawianiu wizyt, korzystaniu z telemedycyny, odbieraniu recept i wyników badań oraz przechowywaniu dokumentacji medycznej);
• dostęp do placówek w całej Polsce.
Szczegółowe zakresy pakietów znajdują są w załącznikach. Zachęcamy do zapoznania się z materiałami i wybrania wariantu opieki najlepiej dopasowanego do Państwa potrzeb.

ZZ Celnicy PL już od 2012r. współpracuje z Luxmed oferując dla pracowników i funkcjonariuszy dostęp do opieki medycznej. Najważniejsze zmiany od listopada br. to szerszy wybór pakietów oraz dodatkowa refundacja kosztów usług abonamentowych wykonanych w innych placówkach niż LUX MED, ale także możliwość wykupienia pakietów dla emerytów oraz rodziców i teściów pracowników KAS.

Osoby zainteresowane przystąpieniem do opieki i wypełnieniem deklaracji proszone są o kontakt się z Marią Mrugała tel: 668 380 349 lub e-mail: maria.mrugala@celnicy.pl

Zachęcamy do dbania o zdrowie w LUX MED!

ZZ Celnicy PL
 

Attachments

  • A_Przewodnik_oferta.pdf
    2,9 MB · Wyświetleń: 89
  • Deklaracja_2020_nowa.doc
    110 KB · Wyświetleń: 69
  • NOWY COMFORT - 28.10.2020.pdf
    322,7 KB · Wyświetleń: 57
  • NOWY COMPORT PLUS.pdf
    353,9 KB · Wyświetleń: 59
  • Podstawowy_2020-10-15_aneks 5_zał._8.docx
    107,7 KB · Wyświetleń: 57
  • Refundacja_regulamin_aneks 5_zał._11_.pdf
    214 KB · Wyświetleń: 58
  • Refundacjea_wniosek_aneks 5_zał._11a_.pdf
    308,7 KB · Wyświetleń: 59
  • Rozszerzony_2020-10-15_aneks 5_zał._9.docx
    120,3 KB · Wyświetleń: 68
  • Standardowy-Rodzic_2020-10-15_aneks 5_zał._10_P..docx
    102,7 KB · Wyświetleń: 63
Nie rozumiem. Chcę jedynie ustalić jakie są różnice w zakresach świadczeń w poszczególnych pakietach.
W deklaracji poza Podstawowym podane są pakiety: "Rozszerzony", "Nowy Comfort", "Nowy Comfort Plus",
z kolei w wykazie świadczeń zdrowotnych padają nazwy: "Konsultacje specjalistów wariant II", "Konsultacje lekarzy dyżurnych wariant I",
"Zabiegi ambulatoryjne wariant II", a słowa nie ma np. o "Nowy Comfort". To ja nie rozumiem. Wychodzi na to, że w wykazie świadczeń są warianty, których nie ma w deklaracji. Z kolei w wykazie świadczeń, nie są opisane warianty, które są w deklaracji.
 
Nie rozumiem. Chcę jedynie ustalić jakie są różnice w zakresach świadczeń w poszczególnych pakietach.
W deklaracji poza Podstawowym podane są pakiety: "Rozszerzony", "Nowy Comfort", "Nowy Comfort Plus",
z kolei w wykazie świadczeń zdrowotnych padają nazwy: "Konsultacje specjalistów wariant II", "Konsultacje lekarzy dyżurnych wariant I",
"Zabiegi ambulatoryjne wariant II", a słowa nie ma np. o "Nowy Comfort". To ja nie rozumiem. Wychodzi na to, że w wykazie świadczeń są warianty, których nie ma w deklaracji. Z kolei w wykazie świadczeń, nie są opisane warianty, które są w deklaracji.
Znam to z własnego doświadczenia. Zachorowałem, choroba w wykazie i świadczenie, ale wyłączone
w ogólnych warunkach ubezpieczenia...takie Niderlandy...mają mój płaszcz:mad:
 
Do góry