Zarząd Główny ZZ Celnicy PL w załączeniu przedstawia 3 wzory pism do Szefa KAS:
1) zażalenie na brak przedstawienia propozycji służby do Szefa KAS -wzór nr 1
2) zażalenie ucywilnionych do Szefa KAS na bezczynność DIAS - wzór nr 2
3) wezwanie do Szefa KAS o usunięcie naruszenia prawa - wzór nr 3
Odnośnie powyższych wzorów przedstawiamy szczegółowe wyjaśnienia w treści załączonego komunikatu. Niestety, zgodnie z orzecznictwem zażalenia trzeba skierować do organu wyższego rzędu, musimy po prostu ten etap przejść. W kolejnym kroku będą skargi do sądów.
A. Wzór nr 1 dotyczy zarówno osób ucywilnionych (niezależnie, czy przyjęły propozycję służby czy też nie przyjęły) oraz osób, które żadnej propozycji nie otrzymały.
B. Wzór nr 2 dotyczy tylko osób ucywilnionych, które złożyły odwołania i u których DIAS nie przekazał sprawy do Szefa KAS (niezależnie od tego czy coś odpisał i co, czy też "milczy") oraz u których DIAS nie rozpoznał sam merytorycznie odwołania (niezależnie czy coś odpisał i co, czy nie)
C. Wzór nr 3 dotyczy osób u których DIAS przekazał odwołanie do Szefa KAS celem rozpoznania i teraz minęło ponad 30 dni od odbioru odwołania przez Szefa KAS i nie rozpoznał on odwołania merytorycznie.
Pokaż załącznik: celnicy88-11-17-Komunikat - skargi do Szefa KAS.doc
Pokaż załącznik: WZÓR NR 1 ZAŻALENIE na brak przedstawienia propozycji służby 27062017.doc
Pokaż załącznik: WZÓR NR 2 ZAZALENIE ucywiln DO SZEFA KAS NA BEZCZYNNOŚĆ DIAS WZÓR 27062017.doc
Pokaż załącznik: WZÓR NR 3 wezwanie do SZEFA KAS O USUNIĘCIE NARUSZENIA PRAWA 27062017.doc
1) zażalenie na brak przedstawienia propozycji służby do Szefa KAS -wzór nr 1
2) zażalenie ucywilnionych do Szefa KAS na bezczynność DIAS - wzór nr 2
3) wezwanie do Szefa KAS o usunięcie naruszenia prawa - wzór nr 3
Odnośnie powyższych wzorów przedstawiamy szczegółowe wyjaśnienia w treści załączonego komunikatu. Niestety, zgodnie z orzecznictwem zażalenia trzeba skierować do organu wyższego rzędu, musimy po prostu ten etap przejść. W kolejnym kroku będą skargi do sądów.
A. Wzór nr 1 dotyczy zarówno osób ucywilnionych (niezależnie, czy przyjęły propozycję służby czy też nie przyjęły) oraz osób, które żadnej propozycji nie otrzymały.
B. Wzór nr 2 dotyczy tylko osób ucywilnionych, które złożyły odwołania i u których DIAS nie przekazał sprawy do Szefa KAS (niezależnie od tego czy coś odpisał i co, czy też "milczy") oraz u których DIAS nie rozpoznał sam merytorycznie odwołania (niezależnie czy coś odpisał i co, czy nie)
C. Wzór nr 3 dotyczy osób u których DIAS przekazał odwołanie do Szefa KAS celem rozpoznania i teraz minęło ponad 30 dni od odbioru odwołania przez Szefa KAS i nie rozpoznał on odwołania merytorycznie.
Pokaż załącznik: celnicy88-11-17-Komunikat - skargi do Szefa KAS.doc
Pokaż załącznik: WZÓR NR 1 ZAŻALENIE na brak przedstawienia propozycji służby 27062017.doc
Pokaż załącznik: WZÓR NR 2 ZAZALENIE ucywiln DO SZEFA KAS NA BEZCZYNNOŚĆ DIAS WZÓR 27062017.doc
Pokaż załącznik: WZÓR NR 3 wezwanie do SZEFA KAS O USUNIĘCIE NARUSZENIA PRAWA 27062017.doc