Publikujemy kolejną interwencję w sprawie dodatków granicznych. Pismo dotyka także paru innych kwestii związanych z funkcjonowaniem granicy.
"Panie Ministrze!
Każdy taki transport, każdy towar wymaga złożenia zgłoszenia celnego, które jest obsługiwane przez funkcjonariuszy SCS. To jest naprawdę cud, że nasi funkcjonariusze są w stanie obsłużyć tak dużą liczbę zgłoszeń, w tak nielicznym składzie osobowym oddziałów celnych, w portach morskich i na lotniskach. To świadczy tylko i wyłącznie o ich wybitnych umiejętnościach i doświadczeniu. Wystarczy przeanalizować skład osobowy, gdy liczba odpraw i zgłoszeń celnych była znacznie niższa. Tak samo jest na granicy wschodniej. To funkcjonuje tylko dzięki profesjonalizmowi funkcjonariuszy. Funkcjonariusze tam pełniący służbę są jednak nisko sklasyfikowani w uposażeniach, mają niskie stanowiska i niskie mnożniki kwoty bazowej oraz niskie stopnie."
Więcej przeczytasz w załączonym pliku. Zapraszamy, naprawdę warto.
Informujemy, że będzie cd. działań w razie braku reakcji MF.
"Panie Ministrze!
Każdy taki transport, każdy towar wymaga złożenia zgłoszenia celnego, które jest obsługiwane przez funkcjonariuszy SCS. To jest naprawdę cud, że nasi funkcjonariusze są w stanie obsłużyć tak dużą liczbę zgłoszeń, w tak nielicznym składzie osobowym oddziałów celnych, w portach morskich i na lotniskach. To świadczy tylko i wyłącznie o ich wybitnych umiejętnościach i doświadczeniu. Wystarczy przeanalizować skład osobowy, gdy liczba odpraw i zgłoszeń celnych była znacznie niższa. Tak samo jest na granicy wschodniej. To funkcjonuje tylko dzięki profesjonalizmowi funkcjonariuszy. Funkcjonariusze tam pełniący służbę są jednak nisko sklasyfikowani w uposażeniach, mają niskie stanowiska i niskie mnożniki kwoty bazowej oraz niskie stopnie."
Więcej przeczytasz w załączonym pliku. Zapraszamy, naprawdę warto.
Informujemy, że będzie cd. działań w razie braku reakcji MF.