OC D Dorohusk, OC Dorohusk, OC Chełm - PROTEST TRWA !

  • Thread starter Thread starter Dorohusk
  • Rozpoczęty Rozpoczęty
DZIEKUJEMY CI DOROHUSK, WASZA NIEZLOMNOSC NIE POJDZIE NA MARNE
info z gazeta.pl
Sejm wysłucha informacji na temat ruchu granicznego na wschodniej granicy
awe, PAP
2008-01-22, ostatnia aktualizacja 2008-01-22 13:09
Posłowie wysłuchają w środę informacji bieżącej na temat sytuacji w ruchu granicznym ze wschodnimi sąsiadami po wejściu Polski do strefy Schengen.

wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,4858830.html

Wytrzymajcie jescze troche, teraz NIE MOZNA ODPUSCIC, jutro musi byc kolejka
 
Anonymous napisał:
DZIEKUJEMY CI DOROHUSK, WASZA NIEZLOMNOSC NIE POJDZIE NA MARNE
info z gazeta.pl
Sejm wysłucha informacji na temat ruchu granicznego na wschodniej granicy
awe, PAP
2008-01-22, ostatnia aktualizacja 2008-01-22 13:09
Posłowie wysłuchają w środę informacji bieżącej na temat sytuacji w ruchu granicznym ze wschodnimi sąsiadami po wejściu Polski do strefy Schengen.

wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,4858830.html

Wytrzymajcie jescze troche, teraz NIE MOZNA ODPUSCIC, jutro musi byc kolejka

:evil: oby nie było, że wylezie babsko z mf-u i powie , ze to tylko okres grypowy :evil: i wszysko idzie ku normalności .

Związkowcy przed informacją w sejmie MUSZĄ:!: uświadomić posłów co się dzieje i co czeka dalej :!: :!:
 
wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,4858830.html
:twisted: :twisted: :twisted: skromniutki ten tekst. oczywiscie tylko kierowcy TIRow maja problem. a my jakbysmy nie istnieli. i ktos ma watpliwosci, ze cenzura dalej istnieje , a wolne media to mit :twisted: :twisted: :twisted:
 
Panie Siwy - wiesz pan cos o tym co jutro ma byc w Sejmie ?

Sejm wysłucha informacji na temat ruchu granicznego na wschodniej granicy

Posłowie wysłuchają w środę informacji bieżącej na temat sytuacji w ruchu granicznym ze wschodnimi sąsiadami po wejściu Polski do strefy Schengen.
Polska przystąpiła do strefy Schengen w nocy z 20 na 21 grudnia 2007 r. Razem z Polską do Schengen przyłączyło się osiem nowych krajów Unii (z wyjątkiem Cypru, Bułgarii i Rumunii).
Zniesienie kontroli na granicy wewnętrznej oznacza równocześnie ich wzmożenie na granicy zewnętrznej Schengen, czyli polsko- rosyjskiej, ukraińskiej i białoruskiej.
Po wejściu do strefy Polska wydaje obywatelom państw trzecich, objętych obowiązkiem wizowym, ujednolicone wizy Schengen. Koszt wydania tych wiz wynosi od 1 stycznia 2008 roku 60 euro.
Wobec obywateli Rosji i Ukrainy możliwe będzie, na podstawie umów z UE o ułatwieniach wizowych, stosowanie stawek obniżonych - w wysokości 35 euro (pod warunkiem, że Ukraina ratyfikuje do tego czasu wynegocjowaną i podpisaną już z UE umowę w tej sprawie). Problem na wschodniej granicy stanowi brak odpowiedniej liczby celników.
We wtorek rano około tysiąca ciężarówek czekało w kolejce do odprawy przed polsko-ukraińskim przejściem w Dorohusku (Lubelskie). Kierowcy TIR-ów muszą czekać na odprawę ok. 60 godzin.
W ubiegłym tygodniu przejście w Dorohusku było blokowane przez kierowców domagających się zwiększenia liczby pracujących celników i przyspieszenia odpraw. Zapowiedzieli oni, że jeśli do 2 kwietnia ich żądania nie zostaną spełnione, to następnego dnia zablokują wszystkie przejścia na wschodniej granicy.
Zwiększyła się też kolejka przed drugim przejściem granicznym z Ukrainą w Lubelskiem ś w Hrebennem. Czas oczekiwania na odprawę wynosi tam 15 godzin. Na tym przejściu również są kłopoty z zapewnieniem wystarczającej liczby celników do pracy.
Od października ubiegłego roku trwa protest celników, którzy domagają się m.in. podwyżek płac, przyznania im uprawnień emerytalnych, takich jak mają inne służby mundurowe i zapewnienia właściwej ochrony prawnej przy wykonywaniu obowiązków służbowych.

Przypominam 26 stycznia-nasze swieto. Posłowie mogliby nam zrobić prezent i zająć się naszymi problemami
 
Dojechaly i w skrocie rzeby rzec odjechaly z niczym , zerwano rozmowy .czekamy na kompetetnego przedstawiciela Min.Finansow a nie szefa SC
 
delegatura MF w drodze

delegatura MF w drodze. raczej nikt nie spodziewał się efektu. dziasiaj nie chodzi już o Dorohusk. chodzi o całe cło.
 
Dziękujemy za to wspaniałym kolegom z Koroszczyna przywiezionym na odsiecz do OCD Dorohusk za wykazanie się i odprawę 310 TIRów na ostatniej zmianie nocnej - BĘDZIEMY TO PAMIĘTAĆ !
 
Nie znasz szczegolow ad. wyslania na tydzien kilku ludzi z Koroszczyna oraz szczegolow wywozki tylko na jedna zmiane wiec nie podburzaj celnikow przeciwko celnikom. KOROSZCZYN popiera i utozsamia sie z mlodszym bratem Dorohusk.
ps.
przyklad: jak by sie zachowal celnik np. z Kuznicy. przychodzi normalnie do pracy, a tu mu szef mowi prosze wsiadac do busa pojedziesz na Dorohusk, na koniec sluzby 12-godzinnej bedziesz z powrotem w Kuznicy.
 
e tam, przecież można w ciągu służby zrobić jedną odprawę a resztę pościemniać. Nie koniecznie trza robić 310 odpraw. Strajk włoski to też forma protestu nawet dla zaskoczonego tak fc
 
Dorohusk
--------------------------------------------------------------------------------

Autorska relacja ze spotkania z dyrektorami z Min. Fin.
Obecni: dyrekcja IC Biala P., naczelnicy UC Zamość, związki zawodowe z B. Smolińską, f.c. z Dorohuska (droga + kolej), Chełma (OC + referaty), Sławatycze.
90 % czasu spotkania (trwało ok. 1,5 godz.) to wymiana poglądów między B. Smolińską (zw.zaw.) a Dyrektorami MF. Dyrektorzy MF nie przejawiali chęci do bezpośrednich rozmów z funkcjonariuszami. Tematy poruszane prze B. Smolińską dotyczyły w zasadzie zmiany ustawy o S.C. - Dyrektorzy zapewniali przy tym o pełnym zrozumieniu potrzeb przez Szefa )) oraz o niemocy wystąpienia o uprawnienia emerytalne (brak chęci polityków) czy większe podwyżki... Cytat MF, mniej więcej: "245 pln brutto jest wszak kwotą sporą" - koniec cytatu...
Koledzy, w sposób dość żywiołowy przedstawili w szczegółach warunki pracy w OCD Dorohusk. Przedstawiciele MF wyrazili mimiką i słownie zdziwienie i zaskoczenie po uzyskaniu wiedzy na temat takiego obciążenia pracą. Nie wiedzieli nawet o tym, iż statystyka tego dotycząca na bieżąco co 12 godz. jest wysyłana do IC a następnie do nich, do Wa-wy (!) Ciągle powracali do potrzeby dania kredytu zaufania nowemu Szefowi bo w/g nich on to fajny Gość jest. Obiecano także nowelizację ustawy o SC polegającą na wykreśleniu art. 25. W swoim wystąpieniu dyrektor IC BP dał do zrozumienia, że dalsze trwanie protestu grozi jego dymisji...
Po podaniu szczegółów dotyczących ostatnch zatrzymań (potworny opis), jakości dowodów przedstawianych przez prokuraturę oraz cotygodniowych aresztów "wtorkowo - środowych" padło pytanie do dyrektorów MF o to, czy w takich warunkach Panowie Dyrektorzy ochoczo przystępowali by do obowiązków, jednak odpowiedź nie padła...
Wobec powyższego wszyscy f.c. ostentacyjnie opuścili na znak DALSZEGO PROTESTU salę obrad pozostawiając dyr. MF, dyr IC, nacz. UC Zamość oraz związki zaw.
PROTEST TRWA !
 
mniej więcej: "245 pln brutto jest wszak kwotą sporą - dobre ale jako dowcip.Tym z W-wy to się wydaje że mają doczynienia ze szmaciarzami.Dziś podwyżka 245zeta, to jakby jej nie było, bo ceny jedzenia i energii więcej poszły do góry niż ta zasrana ich podwyżka. kpiny.
 
Strajkują za nas - Dorohusk zablokowany

Ponieważ granica, to nasze wspólne miejsce pracy, więc uważam, że powinniśmy wspólnie rozmawiać i ze zrozumieniem współpracować, aby rozwiązać problemy, których skutki spadają na nas.
W obiegu był swego czasu żart, że celnicy polscy i ukraińscy się bardzo lubią, bo oprócz nich samych nikt ich nie lubi...
Teraz Panowie zostaliście osamotnieni, bo ukraińscy celnicy też Was już nie lubią!
Ja rozumiem Wasze problemy i rozumiem, że musicie znaleźć sposób nacisku na Waszego pracodawcę. Jestem przekonany, że z niewolnika nie ma pracownika! Ale chciałbym wiedzieć, czy istnieje jakaś cena za którą będziecie pracować? My i całe społeczeństwo nic na ten temat nie wiemy. Doskonale się orientujemy, że zachęciliście naszych kierowców do zablokowania granicy. My, jako ich pracodawcy nawet nie odwodziliśmy ich od blokowania granicy, bo wiemy, że możemy pomóc Wam załatwić Waszą sprawę. Ale jak tylko dogadaliście się z Waszym szefostwem z W-wy, to dla czego nie wstąpił w Was entuzjazm, żeby odpracować nam straty, jakie ponieśliśmy w kolejkach!
Procedura celna w wyjeździe jest o wiele prostsza, niż przy imporcie towarów. Jak to się zatem dzieje, że w Jagodinie pod szlabanem nie ma ani jednego samochodu z Polski!
Juz tego nie rozumiem, czy Wy przypadkiem nie złościcie się w ogóle na jakąkolwiek robotę, albo na nas, że "sobie dla sportu jeździmy" praz wasze miejsce pracy i Wam przez to stwarzamy jakąkolwiek robotę!
20 kolejki, po 50 samochodów na 1 km, to 1000 samochodów, razy 3 dni oczekiwania, to 3000 dni przestoju, razy ok. 300 Euro (koszty finansowania, kierowcy, k. ogólnego zarządu i niewywiazania się z umów) daje kwotę prawie 1 milion straty dla przedsiębiorców! z drugiej strony (ukraińskiej) ta sama sytuacja! Razem, to 2 miliony Eurona jeden dzień! To stanowi 7.000.000,- złotych straty na jednym tylko przejściu granicznym!
Panowie! jaja się kończą!

Albo Wy dogadujcie się z nami, albo będziecie mieć w nas nie sojuszników, tylko przeciwników!
My nie mamy wyjścia, bo nam Państwo nic nie dało! My na własne ryzyko inwestowaliśmy, harujemy dzień i noc! Tez nam brakuje kasy, ale teraz, to Wy powodujecie, że my możemy zacząć padać! Jak Wam się nie podoba ciepła posada, to kupujcie samochody, albo przychodźcie do nas na kierowców!
Jak chcecie protestować, to nie naszym kosztem!
Jeżeli za warunki waszej pracy odpowiada Warszawa, to jedźcie protestować do Warszawy!

Ale jak chcecie naszymi rekami załatwić swój interes, to się dogadajmy! My pomożemy Wam zablokować wszystkie granice, ale dajcie nam słowo, że po zakończeniu protestu weźmiecie się ostro do roboty i zaczniemy na siebie patrzeć, -jak koledzy z pracy! [/b]
 
Harujecie dzień i noc a my to niby co? balety odstawiamy? A lekarze kosztem kogo strajkują? pacjentów. A pielegniarki kosztem kogo strajkują? dzieci. Kolejarze, MPK, pogotowia ratunkowe, nauczyciele i inni - kosztem kogo? sam sobie odpowiedz i nie obrażaj z tymi ciepłymi posadkami.....
 
Back
Do góry