Pierwsze efekty zapowiadanych zmian

Pełny koszt studiów podyplomowych to 2500 zł (z możliwością rozłożenia na raty).

W Opolu 2 semestry 2500zł a u nas w Katowicach policzyli, że "koszt organizacji studiów 2 semestralnych obejmujacych zagadnienia z zakresu prawa celnego, i finansowego, prawa podatkowego i z zakresu ekonomii i zarządzania będzie wynosił 15% czyli 600-700zł za semestr czyli 1200 - 1400 za rok. Pozstałe koszty pokryte zoistaną ze środkó unii europejskiej. Kwota 1200-1400 stanowi 15% to cały koszt studiów podyplomowychna Uniwersytecie Śląskim będzie wynosić 9,0 tyś zł czyli 4,5 tysiąca za semestr. Co to za super studia podyplomowe z super ceną 9,0tyś ?? :lol:

Zastanawiam sie jak oni te 9,0tys zł skalkulowali i wyliczyli???Może ktoś mi podpowie.

Obecnie najdroższe studia podyplomowe 2 semestralne kierunek: administracja i zarządzanie na Uniwersytecie Śląskim na Wydziale Prawa i Administarcji kosztują 3,2tyś zł czyli odpowiednio 1,6 tyś za semestr.Podobnie na Uniwersytecie Jagiellońskim studia podyplomowe: kierunek admninistracja publiczna cena 3,0 tys zł (dwa semestry)

http://www.uj.edu.pl/dydaktyka/dydaktyka.php?id=44#studia

http://www.us.edu.pl/uniwersytet/informatorp/wydzialy.php

Coś mi się zdaje, że skubną oni te Unie Europejską.
 
Z postu powyżej:
.....Rektor WSZA przedstawił również ofertę dla jednostek administracji celnej i skarbowej studiów podyplomowych dwusemestralnych na kierunku zarządzanie jednostkami administracji skarbowej. Program studiów podyplomowych przewiduje skomasowanie zajęć w okresie od miesiąca marca do września 2007rok.....brak mi słów nasz klijent nasz pan!
 
Czytając ten wątek widzę że jak do tej pory zdecydowaną reakcję obronną przed zapowiadanymi zmianami podjęli pracownicy IC w Katowicach. Reszta kraju poza Opolem nie wykazuje żadnych ruchów.
Patrząc na Katowice można dojść do wniosku, że na fali reformy, mając do dyspozycji narzędzia organizacyjne i prawne (funkcjonujące wydziały i decyzyjną rolę dyrektora IC) wybrane w dziwny sposób towarzystwo chce zająć zdecydowanie korzystniejsze miejsca startowe w zapowiadanym wyścigu do intratnych stanowisk w KAS. W tym miejscu wypada bić brawo za pomysłowość. Ale czy to aby na pewno jest pomysłowość? Czy to nie jest najzwyklejsze wykorzystanie zajmowanego stanowiska do celów prywatnych? (zjawisko dość dobrze poznane i opisane).

Studia są przeznaczone dla wąskiej grupy osób (ograniczenie do studiów podyplomowych). Widać z tego wyraźnie, że jest to najzwyklejsze prowadzenie prywatnego interesu w czasie pracy na posadzie państwowej.

Czy do zorganizowania studiów nie są wykorzystywane państwowe telefony do prowadzenia rozmów? Czy rozmowy z uczelnią prowadzone są w czasie pracy? Czy dokumentacja związana z organizacją studiów przechowywana jest w biurach IC. Czy pracownicy organizujący studia używają państwowego sprzętu do pisania i powielania pism? Czy prywatny interes nie spowodował przypadkiem niewłaściwego wywiązywanie się z obowiązków służbowych?

Jak widać pytań jest mnóstwo.

Sytuacja która zaistniała w IC daj dużo do myślenia.
Można się teraz zastanawiać, czy decyzja nr 24 nie jest de facto próbą skierowania być może bezprawnie do tej pory prowadzonych działań w ramy legalne? Czy od osób działających być może nielegalnie i nieetycznie powinny zostać wyciągnięte konsekwencje służbowe?
 
Drodzy organizatorzy! Jak tam studia podyplomowe? Wiadomo już coś? Komisja coś zrobiła? Kiedy wspólnie z "kadrą" ruszamy zdobywać wiedze na "alma mater" bo nas KAS zastanie z tytułami inżynierów.
 
Back
Do góry