Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notka: This feature may not be available in some browsers.
:roll: Kolego TOYOTY widziałem prospekty i pismo z GUC-u :wink:Obi Wann Zollobi napisał:To miały być Fordy Escorty.. :!:
Szef Słuzby Celnej Jacek Kapica napisał:Natomiast pozwolę sobie wyjaśnić, że objąłem pełnienie obowiązków dyrektora Izby Celnej w Szczecinie jako zastępca dyrektora, po czym stanąłem do konkursu i zostałem dyrektorem.
W Szczecinie protest miał charakter jednodniowy, ograniczony i była zapewniona obsługa. Natomiast w Izbie Celnej w Białej Podlaskiej było dwóch pełniących obowiązki: jeden z Katowic, drugi z Gdyni, natomiast w Przemyślu było trzech pełniących obowiązki w okresie ostatnich 2 lat: jeden z Krakowa, drugi z Nowego Targu, a trzeci z Przemyśla i mimo, iż był on doktorem nie mógł sobie poradzić, bo awansował na to stanowisko ze stanowiska kierownika zmiany i nie miał kompetencji w zakresie zarządzania.
Nie ma luksusów, ale jest stała pensja. Na początek nieco ponad dwa tysiące złotych na rękę.
http://ozptd.pl/news/163/54.htmlJestem inspektorem transportu drogowego od 5 lat. Postanowiłem napisać do Was kilka słów po przeczytaniu artykułu z 03.10.2007. Rozumiem wielkie rozżalenie przedsiębiorców prowadzących firmy transportowe, ale problem nie tkwi w kontrolujących inspektorach, a w przepisach, które muszą być przestrzegane przez przedsiębiorców. Inspektorzy realizują zadania nałożone przez ustawę o transporcie drogowym i inne ustawy. Nikt nie podejmuje się polemiki, że jest to służba mundurowa, a raczej umundurowana, bo zasady są takie jak w policji (zarobki również), a uprawnień emerytalnych jak nie było tak nie ma! Mam nadzieję, że nadejdzie (niebawem) taki czas, że GITD „obudzi się" z zimowego snu i otworzy oczy! Ludzie z WITD (nie tylko z GITD) zaczynają masowo odchodzić z „firmy ". Praca ta jest pracą w szkodliwych warunkach i jakby nie było jest bardzo stresująca. Argumentów za „mundurówką" jest masa. Nie ma tylko woli politycznej, żeby przepchnąć to na „Wiejskiej", a my, inspektorzy niestety nie mamy lobbingu.