RADIO, PRASA, TV, PORTALE INTERNETOWE, INNE MEDIA.

TVP INFO

Dorohusk - 14 osob, Bobrowniki - 15 (nie pamietam, czy dobrze uslyszalem - 70% obsady, to niech ktos sobie wyliczy).

Rozmowy trwaja w Wawie razem z Dominikiem i Bonim, czyli czekamy nadal na komunikat zwiazkow.
 
spedytor/wkurzony napisał:
A ja dla odmiany Was nie popieram.
Dlaczego ?
Wszystko jest w wątku "SG straszy" - tak od strony 5.

90% z was to osoby prymitywne, nie umiejące odpowiedzieć w normalnej dyskusji, ino same wyzwiska.

Trudno więc życzyć wam powodzenia..

Cos ci się koleś poplątało. Prawie 90 % celników ma studia, a 90 % SG, to ludzie po zawodówkach, więc spadaj na szczaw.
 
Anonymous napisał:
Popatrzcie co w gazetach o nas piszą....... :evil: super express - szmatławiec

Nic nowego. A kiedy super-express pisał prawdę? Ja nie pamietam. Zawsze jakieś głupoty i kryminałki, żeby ludzie kupowali.
 
SAMI WIDZICIE JAK BARDZO MEDIA SĄ PRZECIWKO NAM, STEREOTYP CELNIKA JESZCZE W NICH SIEDZI GŁĘBOKO, NIE WIERZCIE MEDIOM, ZACZEKAJMY NA WYNIKI ROZMÓW! OGLĄDAM NA BIEŻĄCO INFO TVP3 I TVN24, PODAJĄ SPRZECZNE INFORMACJE PO TO BY ZDEZORIENTOWAĆ SPOŁECZEŃSTWO !
 
co ten baran ze związków w szczecinie wygaduje na antenie tvn 24 - wygląda to tak jakby celnicy ze szczecina ochoczo jechali na pomoc na wschód
 
Anonymous napisał:
co ten baran ze związków w szczecinie wygaduje na antenie tvn 24 - wygląda to tak jakby celnicy ze szczecina ochoczo jechali na pomoc na wschód[/quote

Były werbowane grupy mobilne (tzn. dyrektorzy kazali), ale dodał, że nie wiadomo czy ktoś pojedzie (więc mozna mu bybaczyć, że palną głupotę). W IC rzepin też chcieli zmusić, ale jakos chetnych nie było.
 
Do końca Go trzeba było wysłuchać. Dodał iż pojechali Ci co stawili sie do pracy( nie mieli l4 ani uż) - i z urzędu otrzymali delegacje na wschód - hehe na obwód Kaliningradzki ( dodał również że nie wierzy iż wszyscy maja uprawnienia do odprawy Tirów:))
 
Anonymous napisał:
Do końca Go trzeba było wysłuchać. Dodał iż pojechali Ci co stawili sie do pracy( nie mieli l4 ani uż) - i z urzędu otrzymali delegacje na wschód - hehe na obwód Kaliningradzki ( dodał również że nie wierzy iż wszyscy maja uprawnienia do odprawy Tirów:))

No właśnie, poprawił się. :D :D :D :D Wiadomo, że najgorzej sie dzieje w koroszczynie i Dorohusku, więc chłpoaki jadą na obód Kalinigradzki, ha ha ha :D :D
 
nie mowil zle !!! dobrze im tak lizydupom i lamistrajkom. chca chodzic do pracy prosze bardzo teraz poczuja co to znaczy byc alokowanym
 
japodróżny napisał:
Anonymous napisał:
co ten baran ze związków w szczecinie wygaduje na antenie tvn 24 - wygląda to tak jakby celnicy ze szczecina ochoczo jechali na pomoc na wschód[/quote

Były werbowane grupy mobilne (tzn. dyrektorzy kazali), ale dodał, że nie wiadomo czy ktoś pojedzie (więc mozna mu bybaczyć, że palną głupotę). W IC rzepin też chcieli zmusić, ale jakos chetnych nie było.
W Krakowie nikt nie jedzie.
 
Itar-Tass podało

Polish customs men to resume work due to PM mediation

29.01.2008, 05.17

WARSAW, January 29 (Itar-Tass) - The customs officers of Lubelskie voivodship of Poland have decided to wind up their protest action and return to their workplaces, Jacek Dominick, chief of the Polish customs service, announced on Monday night.

It is reported here that the decision was decisively promoted by the mediation of Prime Minister Donald Tusk, who met with the chiefs of customs services of three voivodships (Podlaskie, Lubelskie, and Subcarpathian) in the city of Biala Podlaska in eastern Poland on Monday afternoon. The strike action had resulted in kilometres-long border traffic jams.

The Prime Minister promised the elaboration of a new law on the customs service and the payment of a monthly bonus of 500 zloty (about $200) to each customs officer. The bonus will be added in retrospect from January 1, 2008.

An active phase of the strike action of the Polish customs men began a week ago and was conducted in an "Italian way". The protesters did not set up any strike committees and did not adopt any petitions. They simply began to obtain sickness certificated on a mass scale or take a leave of absence at their own expense. Therefore, analysts here believe, it will take another several days for all the strikers to report to their workplaces.


I co? Biuro prasowe Rządu podaje zagranicznym agencjom informacyjnym, że protest zakończony "dzięki mediacji D. Tuska". Tym bardziej musicie wytrwać!!
 
TO JEST WŁAŚNIE TO,ŻE NIE MAMY W POLSCE MEDIÓW POLSKICH A TE CO SĄ TO JEST 5 KOLUMNA,NIGDY OD NICH NIE DOWIEMY SIE PRAWDY NP. JAK MÓWIĄ W TVN24 O DOROHUSKU TO POKAZUJĄ MEDYKĘ ITD. POKAZUJĄ LUDZIOM TO CO IM PASUJE...A NOS IM ROŚNIE DREWNIANY
 
Polish customs on strike, trucks stuck at borders

* Reuters
* Friday January 25 2008

By Gabriela Baczynska
WARSAW, Jan 25 (Reuters) - Hundreds of trucks queued at Poland's borders with its eastern neighbours on Friday, the fifth day of a customs officers' pay strike which is hitting trade and prompting truckers to threaten protest blockades.
Finance Minister Jacek Rostowski told a news conference, before talks with the customs officers' trade union, that the government would act swiftly to resolve the problem, but gave no details.
"The situation is tragic and will be getting worse with every hour," Grzegorz Luchowski, one of only 7 customs staff working at the Dorohusk border crossing with Ukraine, told Reuters by telephone.
"There are about 600 trucks waiting in Poland and we just have no people to work," Luchowski said. Trucks are waiting about 30 hours at Dorohusk to enter Poland from Ukraine, and queueing for about 50 hours on the Polish side of the border.
"On some crossings with Belarus it's even worse," he added.
The customs officers want the government to almost double their pay to about 4,000 zlotys ($1,620) a month. Their strike follows pay protests by miners, teachers and nurses, all public sector workers trying to catch up with the private sector. Customs staff say the 9 percent rise planned by the government in the 2008 budget is not good enough.
Poland's eastern border with Belarus, Ukraine and Russia became the European Union's external frontier in December when Poland and eight other eastern EU members joined the bloc's border-free Schengen zone.
External border controls became stricter to prevent illegal border crossing and smuggling.
The customs strike has led to queues of trucks several kilometres (miles) long on both sides of the border, and their drivers have been growing increasingly angry, some threatening to blockade Polish cities in protest.
Surging wages are one of the biggest threats to the health of the Polish economy. Economists fear soaring wages could fuel inflation, already at a three-year high, and strangle growth.
The Schengen zone, named after a Luxembourg village where the first agreement on passport-free travel was struck in 1985, allows citizens of most EU states to move from one EU state to another without passport checks at the border. (Editing by Tim Pearce)

TAK NAS WIDZI EUROPA :!: :!: :!: :!: :!:
 
Back
Do góry