Urządzenie nowoczesne, nowatorskie, ale produkowane jest tylko przez jednego producenta. Dla mobilnych wręcz wymarzone, gdyż wykonuje swoje zadanie na drodze bez informowania o obecności celników (pierwszy raz słyszałem o nim na szkoleniu w Białymstoku :shock: ).
Co trzeba zrobić, aby taki sprzet został zakupiony? Czy można stworzyć takie kryteria przetargu, aby zakupić najnowocześniejszy sprzęt dla wykorzystania przez mobilnych na drodze i nie być posądzonym o ustawienie przetargu pod konkretną firmę :!: Cóż mamy poradzić, że tylko jedna firma jest tak zaawansowana technologicznie i podeszła do tematu z innej strony :?:
Czy musimy robić przetarg pod firmy, których sprzęt (wizualnie)informuje na odległość 25 km i nie tylko (zasięg CB) o kontroli celnej???
Czy będziemy popełniać błędy z zakupów samochodów dla mobilnych?
Skody Octawie :
- za niskie zawieszenie;
- słabiutkie silniki (samochód przeważnie zapakowany na full, więc trochę koników potrzeba, a diesle zwrócą się w dłuższej eksploatacji)
- miejsce tylko dla pasażerów z przodu
ale nie chcę odchodzić od tematu, gdyż jestem przekonany, że teraz MF się opamięta i zakupi VW
i najważniejsza wagą przy wyborze oferty nie będzie cena, tylko użyteczność 50%, cena 30-%, serwis i eksploatacja 20%, bo jak znowu cena to będzie 60 % to się wściekne :twisted:
PS Biednych nie stać na kupowanie gów...!!!
Co trzeba zrobić, aby taki sprzet został zakupiony? Czy można stworzyć takie kryteria przetargu, aby zakupić najnowocześniejszy sprzęt dla wykorzystania przez mobilnych na drodze i nie być posądzonym o ustawienie przetargu pod konkretną firmę :!: Cóż mamy poradzić, że tylko jedna firma jest tak zaawansowana technologicznie i podeszła do tematu z innej strony :?:
Czy musimy robić przetarg pod firmy, których sprzęt (wizualnie)informuje na odległość 25 km i nie tylko (zasięg CB) o kontroli celnej???
Czy będziemy popełniać błędy z zakupów samochodów dla mobilnych?
Skody Octawie :
- za niskie zawieszenie;
- słabiutkie silniki (samochód przeważnie zapakowany na full, więc trochę koników potrzeba, a diesle zwrócą się w dłuższej eksploatacji)
- miejsce tylko dla pasażerów z przodu
ale nie chcę odchodzić od tematu, gdyż jestem przekonany, że teraz MF się opamięta i zakupi VW
i najważniejsza wagą przy wyborze oferty nie będzie cena, tylko użyteczność 50%, cena 30-%, serwis i eksploatacja 20%, bo jak znowu cena to będzie 60 % to się wściekne :twisted:
PS Biednych nie stać na kupowanie gów...!!!