G
Guest
Gość
Byli awansowani wg zasady mierny ale wierny a nie wg zasady mądry chociarz krnąbrny. Nic po nich na granicy.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notka: This feature may not be available in some browsers.
To taki specjalny dokument,wydawany przez Państwo raz na 5 lat,za który każdy celnik musi sam zapłacić 2500 zł,dlatego tak mało jest tych z uprawnieniami bo nikomu nie uśmiecha się płacić. :twisted:Anonymous napisał:Anonymous napisał:Z tego co sie dowiedziałem,oszołomstwo i dupolizy które pojechały z wew.na granicę to gł.kierownictwo,naczelniki i ich lachociągi,on i wszyscy ponoć nie mają uprawnień do odprawy TIR-ów,a co najciekawsze,nawet gdyby im dali to nie potrafią tego robić.Czy ktoś może potwierdzić moje informacje?
Co to są te uprawnienia do odprawy TIR-ów?
widzę już wiele razy to zapytanie...aby odprawiać tiry trzeba mieć wiedzę ...jest to duża odpowiedzialność i lata pracy...nie kazdy ma takie uprawnienia bo wielu nie chce brać na siebie taka odpowiedzialnośćAnonymous napisał:Anonymous napisał:Z tego co sie dowiedziałem,oszołomstwo i dupolizy które pojechały z wew.na granicę to gł.kierownictwo,naczelniki i ich lachociągi,on i wszyscy ponoć nie mają uprawnień do odprawy TIR-ów,a co najciekawsze,nawet gdyby im dali to nie potrafią tego robić.Czy ktoś może potwierdzić moje informacje?
Co to są te uprawnienia do odprawy TIR-ów?
Anonymous napisał:widzę już wiele razy to zapytanie...aby odprawiać tiry trzeba mieć wiedzę ...jest to duża odpowiedzialność i lata pracy...nie kazdy ma takie uprawnienia bo wielu nie chce brać na siebie taka odpowiedzialnośćAnonymous napisał:Anonymous napisał:Z tego co sie dowiedziałem,oszołomstwo i dupolizy które pojechały z wew.na granicę to gł.kierownictwo,naczelniki i ich lachociągi,on i wszyscy ponoć nie mają uprawnień do odprawy TIR-ów,a co najciekawsze,nawet gdyby im dali to nie potrafią tego robić.Czy ktoś może potwierdzić moje informacje?
Co to są te uprawnienia do odprawy TIR-ów?
Anonymous napisał:Anonymous napisał:widzę już wiele razy to zapytanie...aby odprawiać tiry trzeba mieć wiedzę ...jest to duża odpowiedzialność i lata pracy...nie kazdy ma takie uprawnienia bo wielu nie chce brać na siebie taka odpowiedzialnośćAnonymous napisał:Anonymous napisał:Z tego co sie dowiedziałem,oszołomstwo i dupolizy które pojechały z wew.na granicę to gł.kierownictwo,naczelniki i ich lachociągi,on i wszyscy ponoć nie mają uprawnień do odprawy TIR-ów,a co najciekawsze,nawet gdyby im dali to nie potrafią tego robić.Czy ktoś może potwierdzić moje informacje?
Co to są te uprawnienia do odprawy TIR-ów?
Nie wszyscy tu są celnikami, stąd to pytanie. Czy to zaświadczenie dotyczy tylko celników z granicy czy z uc wewnętrznych też i czy to prawda, że celnik musi sam za nie płacić?
Ty ciulu. Popytaj tych ludzi, ile lat czekali na awanse? Zapytaj się, jaką propozycję otrzymali na ten wyjazd. Zapytaj się ile za to dostali - każa z tych odpowiedzi by cię nie zdziwiła - bo jesteś zwyczajnie głupi. Ja nie pojechałem, ale znam tych, co tak MUSIELI zrobić. Nie kłap dziobem, jak nie masz nic sensownego do powiedzenia.Anonymous napisał:Byli awansowani wg zasady mierny ale wierny a nie wg zasady mądry chociarz krnąbrny. Nic po nich na granicy.
Teodore napisał:Anonymous napisał:celnyj napisał:pipi napisał:Relacjonująca sytuację w Dorohusku dziennikaraka z TV-INFO, niejaka pani Agnieszka Grączkowska czy też Drączkowska, podczas rozmowy z dwoma kierowcami TIR-ow podburzala kierowców, żeby przypuścili atak na szlabany w zwiazku z małą frekwencją na nocnej zmianie tych nieludzkich celników, co to nie rozumieją dramatycznej sytuacji kierowców.
Szło jakoś tak: ,,jesteście już u kresu wytrzymałości, panowie? Jak dlugo jeszcze wytrzymacie, jak długo będzie tu stać? Co zrobicie? Czy przejedziecie przez szlabany?"
BRAWO! To się nazywa obiektywizm! Same fakty, zadnego manipulowania ludźmi, żadnego grania na emocjach...! Dziennikarstwo w czystej formie...
Też zwróciłem na to uwagę... ZADZIWIAJĄCE..!
Dobrze że nie słuchaliście radia dopiero by się wam ciśnienie podniosło. Media niestety są przeciwko nam ale jakoś na razie delikatnie to robią chyba ktoś ich hamuje przynajmniej te większe stacje ale te mniejsze nie pozostawiają na nas suchej nitki. Czy nie ma tu admina żeby tego TIR-a wyciął i nie dopuszczał głupich postów na forum nawet dla nie zarejestrowanych? Koledzy skoro negocjacje się tak przedłużają widać z tego że rząd nie ma dobrej woli dać nam te emerytury więc to nasz ostatnia szansa żeby je wywalczyć nie możemy odpuścić. A co do kolejek to cofnijmy się 5-6 lat w tył takie same kolejki stały na granicach szczególnie zachodnich wtedy je widziałem i nikt nic nie mówił nie narzekał. Media tylko podawały jaki jest czas oczekiwania na którym przejściu i to było traktowane jak info o pogodzie, a teraz taka zadyma??? Większość kierowców którzy tam stoją na wschodzie pamięta jeszcze te kolejki sprzed kilku lat. Kto jest winny zaniedbaniom że nigdy nie dbano o ludzkie warunki dla stojących tam kierowców i turystów????
Koledzy trzymajcie się i nie dajcie sie zastraszyć.
Zgadza się! Jeszcze sama pamiętam jak kilka lat temu, kolejka od Koroszczyna ciągnęła się ponoć aż do Międzyrzeca (czy do samego to nie wiem), na pewno była dłuższa niż teraz, bo podziwiałam te widoki z okna, piękne stojące tiry, jeden za drugim. I też mnie zastanawia fakt, dlaczego wtedy nikt nie reagował, nie było mowy o tym, że kierowcy czekają tyle godzin na odprawę w nieludzkich warunkach..????!!!! Hipokryzja!
Anonymous napisał:qwa nie wiem, ale żona jak jechała do roboty (nie celniczka), to mówiła, że dzisiaj już tiry nie blokują drogi na Terespol........
Mylisz się kolego,osobiście na palcach jednej ręki mogę wymienić fachowców którzy dostali stanowiska kierownicze,cała reszta to koledzy i dupolizy oraz podpierdalacze.Przykład: kierownik w Tychach,kompetencyjne i intelektualne zero,stanowisko dostał tylko dlatego,że donosił na kolegów i lizał tyki dyrektorom,inny kierownik z pocztowego w Bytomiu,szuja i kapuś,został kierownikiem bo chcieli się go pozwyć z oddziału w Tychach,zaproponowali mu stanowisko kierownicze na SMOC-u którego nikt nie chciał,a on wziął bo chciał sie dostać do kierownictwa,koleś ma zero wiedzy i kompetencji z każdą pierdołą dzwoni po znajomych.Takich przykładów można mnożyć w nieskończonść,zanim coś napiszesz,zastanów się ile w tym prawdy.Anonymous napisał:Ty ciulu. Popytaj tych ludzi, ile lat czekali na awanse? Zapytaj się, jaką propozycję otrzymali na ten wyjazd. Zapytaj się ile za to dostali - każa z tych odpowiedzi by cię nie zdziwiła - bo jesteś zwyczajnie głupi. Ja nie pojechałem, ale znam tych, co tak MUSIELI zrobić. Nie kłap dziobem, jak nie masz nic sensownego do powiedzenia.Anonymous napisał:Byli awansowani wg zasady mierny ale wierny a nie wg zasady mądry chociarz krnąbrny. Nic po nich na granicy.
Anonymous napisał:Teodore napisał:Anonymous napisał:celnyj napisał:pipi napisał:Relacjonująca sytuację w Dorohusku dziennikaraka z TV-INFO, niejaka pani Agnieszka Grączkowska czy też Drączkowska, podczas rozmowy z dwoma kierowcami TIR-ow podburzala kierowców, żeby przypuścili atak na szlabany w zwiazku z małą frekwencją na nocnej zmianie tych nieludzkich celników, co to nie rozumieją dramatycznej sytuacji kierowców.
Szło jakoś tak: ,,jesteście już u kresu wytrzymałości, panowie? Jak dlugo jeszcze wytrzymacie, jak długo będzie tu stać? Co zrobicie? Czy przejedziecie przez szlabany?"
BRAWO! To się nazywa obiektywizm! Same fakty, zadnego manipulowania ludźmi, żadnego grania na emocjach...! Dziennikarstwo w czystej formie...
Też zwróciłem na to uwagę... ZADZIWIAJĄCE..!
Dobrze że nie słuchaliście radia dopiero by się wam ciśnienie podniosło. Media niestety są przeciwko nam ale jakoś na razie delikatnie to robią chyba ktoś ich hamuje przynajmniej te większe stacje ale te mniejsze nie pozostawiają na nas suchej nitki. Czy nie ma tu admina żeby tego TIR-a wyciął i nie dopuszczał głupich postów na forum nawet dla nie zarejestrowanych? Koledzy skoro negocjacje się tak przedłużają widać z tego że rząd nie ma dobrej woli dać nam te emerytury więc to nasz ostatnia szansa żeby je wywalczyć nie możemy odpuścić. A co do kolejek to cofnijmy się 5-6 lat w tył takie same kolejki stały na granicach szczególnie zachodnich wtedy je widziałem i nikt nic nie mówił nie narzekał. Media tylko podawały jaki jest czas oczekiwania na którym przejściu i to było traktowane jak info o pogodzie, a teraz taka zadyma??? Większość kierowców którzy tam stoją na wschodzie pamięta jeszcze te kolejki sprzed kilku lat. Kto jest winny zaniedbaniom że nigdy nie dbano o ludzkie warunki dla stojących tam kierowców i turystów????
Koledzy trzymajcie się i nie dajcie sie zastraszyć.
Zgadza się! Jeszcze sama pamiętam jak kilka lat temu, kolejka od Koroszczyna ciągnęła się ponoć aż do Międzyrzeca (czy do samego to nie wiem), na pewno była dłuższa niż teraz, bo podziwiałam te widoki z okna, piękne stojące tiry, jeden za drugim. I też mnie zastanawia fakt, dlaczego wtedy nikt nie reagował, nie było mowy o tym, że kierowcy czekają tyle godzin na odprawę w nieludzkich warunkach..????!!!! Hipokryzja!
przez dwa ostatnie lata dużo się zmieniło