Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notka: This feature may not be available in some browsers.
i tu trafiłeś z diagnozą w 100%, wszyscy na forum bardzo odważni, wygadani, z pomysłami ale jako anonimowi pracownicy,jestem ciekawy czy jestescie tacy wygadani w obecnosci przelozonych czy wypinacie piers i mowicie TAK JEST!
to nie jest sugestia tylko fakt
ja sie nie musze niczego bać bo nie mam nic wspolnego z Wasza słuzba. czemu na pogrzebie Marcina na pytanie czemu kolejna osoba u Was sie zabija była odpowiedz: nikt sie u nas nie zabija, nie wtrącaj sie w to. a prawda jest taka, że to nie była decyzja Marcina i PRAWDA wyjdzie na jaw czy tego chcecie czy nie. ten, który sie do tego przyczynił nie może czuć sie bezpieczny bo nie załatwił wszystkich którzy wiedza o jego tajemnicy
ani forum ani związek celników nie jest najlepszym miejsce na dzielenie sie informacjami na ten temat. moim celem nie jest wprowadzenie zamieszania,tylko przerwanie zmowy milczenia jakiej oczekuje dziadwberecie i to, aby osoby, które maczały w tym swoje skorumpowane paluchy w końcu stanely twarza w twarz ze sprawiedliwością. zapamiętajcie, że pieniądze to nie wszystko a to wlasnie pieniadze były dla kogos ważniejsze niż życie ludzkie. ten, kto ma cos do ukrycie moze zaczac sie bać
O ile dobrze kojarzę to przez ostatnie 6 miesięcy praktycznie nie schodził z BKS-u. Jakimś trafem zawsze był tam losowany lub typowany przez kierowników(zmiany wyników losowania?). Praca na BKS-e do mało stresujących nie należy, do tego agresywni podróżni, presja kierownictwa żeby robić szybciej i brać na siebie (dosłowne słowa „musicie sobie jakoś radzić”). Mała liczba osób na zmianach, co powoduje że często osoba kręcąca na BKS-e zostaje sama (wypuszczanie tirów itp. ). W przeciwieństwie do mobilnych, którzy sprawdzają auto we 2 lub 3, samodzielne przeszukiwanie samochodów. Praktycznie żadne wsparcia kierownictwa i SG. Ciągłe plotki, podejrzenia, tajemnice i brak informacji praktyczny. Brak możliwości w szczególności przez młodych otrzymania wolnego w potrzebnym terminie. Bieganie na mrozie, śniegu i deszczu w przemakającym mundurku i butach (brak jakiejkolwiek ochrony przed warunkami atmosferycznymi na terminalu postojowym tir). Brak normalnych przerw, papieru toaletowego, mydła, środków ochronnych(ubrań i rękawic). Brak sensownych szkoleń. Awanse i nagrody dla przydupasów. Oto obraz pracy młodego celnika we wspaniałym i pokazowym OCD Kuźnica. Kapelana na oczy nie widziałem i kojarzę żeby był.