• Witaj na stronie i forum Związku Zawodowego Celnicy PL!
    Nasz Związek zrzesza 6783 członków.

    Wstąp do nas! (KLIKNIJ i zapisz się elektronicznie!)
    Albo jeśli wolisz zapisać się w tradycyjny sposób wyślij deklarację (Deklaracja do pobrania! Kliknij!)
    Korzyści i ochrona wynikająca z członkostwa w ZZ Celnicy PL (KLIKNIJ) plus inne benefity, np. zniżki na paliwo!
    Konto Związku 44 1600 1462 0008 2567 1607 7001 w BGŻ BNP PARIBAS

Obmiarówka

Bart123

Nowy użytkownik
Dołączył
24 Marzec 2020
Posty
5
Punkty reakcji
0
Witam wszystkich!
Mam pytanie dostałem maila żeby podesłać im swoje rozmiary. I chciałbym się dopytać was już doświadczonych, czy wasylac im rozmiar faktyczny czy np narzucić trochę ? Jak to z tym jest , czy np. ile napisze tyle będzie?
Pozdrawiam
 
Witam wszystkich!
Mam pytanie dostałem maila żeby podesłać im swoje rozmiary. I chciałbym się dopytać was już doświadczonych, czy wasylac im rozmiar faktyczny czy np narzucić trochę ? Jak to z tym jest , czy np. ile napisze tyle będzie?
Pozdrawiam
Na pierwszy raz, to musisz zaryzykować sam - podając WŁAŚCIWE wymiary - a w reklamacji
zażądać wymiany na odpowiednio różne od otrzymanych. Numeracja jest standardem światowym,
a główną cechą munduru jest dopasowanie w wyjściowym i schludna swoboda w polowym.

Zastanawia mnie, kto obsługuje mag. mundurowy, co ma w zakresie obowiązków i dlaczego nie ma
w tym zakresie dokładnego sprawdzenia (zmierzenia) pakowanej "rozmiarówki" ...

 
Na pierwszy raz, to musisz zaryzykować sam - podając WŁAŚCIWE wymiary - a w reklamacji
zażądać wymiany na odpowiednio różne od otrzymanych. Numeracja jest standardem światowym,
a główną cechą munduru jest dopasowanie w wyjściowym i schludna swoboda w polowym.

Zastanawia mnie, kto obsługuje mag. mundurowy, co ma w zakresie obowiązków i dlaczego nie ma
w tym zakresie dokładnego sprawdzenia (zmierzenia) pakowanej "rozmiarówki" ...

No, sorry, przecież jest kontrola jakości u producenta i etykiety (wszywki?) z rozmiarem....magazynier to nie krawiec na zamówienie;)
 
Skontaktuj się ze swoim lokalnym koordynatorem CMM powinien podpowiedzieć co aktualnie wskazać większe a co mniejsze. U mnie tak to zadziałało bardzo pomocna osoba elegancko wytłumaczyła i podpowiedziała jak to z rozmiarówką aktualnie jest, co prawda jeszcze do mnie nic nie dotarło dlatego z wiwatami poczekam aż przesyłka (ponad m-c czekam) dotrze.
 
Skontaktuj się ze swoim lokalnym koordynatorem CMM powinien podpowiedzieć co aktualnie wskazać większe a co mniejsze. U mnie tak to zadziałało bardzo pomocna osoba elegancko wytłumaczyła i podpowiedziała jak to z rozmiarówką aktualnie jest, co prawda jeszcze do mnie nic nie dotarło dlatego z wiwatami poczekam aż przesyłka (ponad m-c czekam) dotrze.
Która wersja munduru? ...
 
Właśnie mam dylemat co tu wpisać bo znając życie będzie do wymiany . Tak to jest gdy się nie widzi zamawianego towaru. A jak jest ze zwrotami?
 
No, sorry, przecież jest kontrola jakości u producenta i etykiety (wszywki?) z rozmiarem....magazynier to nie krawiec na zamówienie;)
Etykiety z rozmiarówką były wszywane jak "pasowało". Pamiętam wg etykiety było wszystko ok, ale jak przyszło do zakładania np. koszuli za krótka, Za mało w kołnierzyku I zasuwałeś jak dobry wojak Szwejk😝. Miejmy nadzieję, że obecnie tak nie będzie. Ale z ostatnio dostaw sliding polowych np. Wiem że rozmiar na etykiecie był zawyżony czyli wg swojej rozmiarówki dostałem za małe. I żeby nie było nie przytyłem.
 
Szkoda że nie jest to jakoś ustandrazyowane z tymi rozmiarami. Każdy mierzy inaczej... Może jest gdzieś opis jak to zrobić poprawnie
 
Za którymś razem trafisz z rozmiarówką. Przyślą zły, to odeślij, zgłoś reklamacje. Chwile poczekasz i znowu przyślą.
 
Za którymś razem trafisz z rozmiarówką. Przyślą zły, to odeślij, zgłoś reklamacje. Chwile poczekasz i znowu przyślą.

Reklamowałem kurtkę i mundur wiosną...

Cisza...

A w aplikacji CMM figuruje jako wydane i ani śladu o reklamacji rozmiarów

Chodzimy jak łajzy, jedno za duże, drugie za małe, hyc do szafy i zamawiamy kolejne znowu na czuja...

Kiedyś był magazyn w każdej ic, pezymierzałeś, wybierałeś, czuĺeś i widziałeś czy coś jest za duże, za maĺe, za dĺugie, za krótkie...

CMM to porażka
 
Reklamowałem kurtkę i mundur wiosną...

Cisza...

A w aplikacji CMM figuruje jako wydane i ani śladu o reklamacji rozmiarów

Chodzimy jak łajzy, jedno za duże, drugie za małe, hyc do szafy i zamawiamy kolejne znowu na czuja...

Kiedyś był magazyn w każdej ic, pezymierzałeś, wybierałeś, czuĺeś i widziałeś czy coś jest za duże, za maĺe, za dĺugie, za krótkie...

CMM to porażka

A w aplikacji zgłosiłeś reklamacje? Jeśli tak, to powinna być ujęta i jaki jest jej status.
 
Ja ostatnio złożyłem reklamacje na bezrękawnik, wymiary 197/90, tak mam 198cm wzrostu a przyszedł bezrękawnik który na metce mial zapis 197/90 1a sięgał mi poniżej kolan wiec złożyłem reklamacje, po czym pani zadzwoniła ze nie ma mojego rozmiaru i niestety nie będzie, wiec zwróciła mi punkty. Czyli niektórzy funkcjonariusze nie mogą mieć wszystkiego 😆😆😆
 
Ostatnia edycja:
Ja ostatnio złożyłem reklamacje na bezrękawnik, wymiary 197/90, tak mam 198cm wzrostu a przyszedł bezrękawnik który na metce mial zapis 197/90 1a sięgał mi poniżej kolan wiec złożyłem reklamacje, po czym pani zadzwoniła ze nie ma mojego rozmiaru i niestety nie będzie, wiec zwróciła mi punkty. Czyli niektórzy funkcjonariusze nie mogą mieć wszystkiego 😆😆😆


"Nie mamy pańskiego płaszcza i co nam pan zrobisz?!"
 
Ten magazyn centralny to porażka. Radzę zamówić wszystko w rozmiarze prawdziwym i później reklamować. Ja nie składałem nigdy reklamacji ale od dłuższego czasu myślę o emeryturze więc nie przykładam do tego znaczenia. Buty na pewno prawdziwy rozmiar. Kłopot jest z ubiorem wyjściowym. Kiedyś rzeczywiście było inaczej. Krawiec szył wcześniej cię obmierzajac.
 
A jeśli chodzi o polowy ubiór to rzeczywisty rozmiar. Przynajmniej u mnie się sprawdza. Kamizelkę raczej rozmiar większą bo często ją zakładamy na kurtkę.
 
Back
Do góry