N
Nie zarejestrowany
Gość
Jakie rodzaje ewidencji każe prowadzić nowy zestaw przepisów akcyzowych? Chodzi mi o składy podatkowe. Czytając ustawę dochodzę do wniosku, że wszystko co prowadzi firma i co nazywa się ewidencją księgową plus dokumentacją produkcyjną jest niczym ważnym w oczach UC, bo należy mieć oprócz tego cały zestaw ksiąg najlepiej prowadzonych ręcznie i zaplombowanych oraz opieczętowanych przez UC. Sprawa z ewidencją komputerową nie jest łatwa do przeprowadzenia (akceptacji przez UC). I tak jak w temacie można (trzeba?) sobie stowrzyć:
1. Ewidencję wyrobów akcyzowych
2. Ewidencję ADT przychodzących
3. Ewidencję ADT wychodzących
4. Ewidencję dokumentów handlowych - przychodzących
5. Ewidencję dokumentów handlowych - wychodzących
6. Ewidencję wyrobów objętych zwolnieniami (choć tu mam wątpliwości czy musi być plombowana przez UC - w rozporządzeniu nie doczytałem się tego)
Czy coś pominąłem?
1. Ewidencję wyrobów akcyzowych
2. Ewidencję ADT przychodzących
3. Ewidencję ADT wychodzących
4. Ewidencję dokumentów handlowych - przychodzących
5. Ewidencję dokumentów handlowych - wychodzących
6. Ewidencję wyrobów objętych zwolnieniami (choć tu mam wątpliwości czy musi być plombowana przez UC - w rozporządzeniu nie doczytałem się tego)
Czy coś pominąłem?