• Witaj na stronie i forum Związku Zawodowego Celnicy PL!
    Nasz Związek zrzesza 6783 członków.

    Wstąp do nas! (KLIKNIJ i zapisz się elektronicznie!)
    Albo jeśli wolisz zapisać się w tradycyjny sposób wyślij deklarację (Deklaracja do pobrania! Kliknij!)
    Korzyści i ochrona wynikająca z członkostwa w ZZ Celnicy PL (KLIKNIJ) plus inne benefity, np. zniżki na paliwo!
    Konto Związku 44 1600 1462 0008 2567 1607 7001 w BGŻ BNP PARIBAS

Przeniesienie na podstawie art. 150 KAS

asiabasia

Nowy użytkownik
Dołączył
26 Kwiecień 2022
Posty
3
Punkty reakcji
0
Witam może ktoś z Państwa się przenosił z cywila na funkcjonariusza . Składałem dwa podania, kierownik mnie blokuje, i naczelnik również nie wyraża zgody . Pomimo, że osobie obok z działu z tym samym stażem pracy wyrazili zgodę na przeniesienie za pierwszym podaniem. Zna może ktoś inny sposób jak dostać szanse na możliwość przeniesienia.
 
Albo jesteś zbyt cenny i nie mają cię kim zastąpić, albo jak dali odejść jednej osobie to też za bardzo nie mogą dać drugiej.
Ja tak to widzę, bo ogólnie jest walka o etaty. Jak wiadomo na miejsce trzech emerytów zostaje tylko jeden etat, więc każda osoba jest ważna. Im więcej osób odejdzie to trudniej później zorganizować pracę w dziale nie mając ludzi do roboty
 
Witam może ktoś z Państwa się przenosił z cywila na funkcjonariusza . Składałem dwa podania, kierownik mnie blokuje, i naczelnik również nie wyraża zgody . Pomimo, że osobie obok z działu z tym samym stażem pracy wyrazili zgodę na przeniesienie za pierwszym podaniem. Zna może ktoś inny sposób jak dostać szanse na możliwość przeniesienia.
Myślę, że zależy to od Twojego stażu pracy, jak długo pracujesz, od tego w jakiej komórce jesteś i jakie masz zadania. Zależy też czy w komórce jest dużo funkcjonariuszy czy może pojawia się co raz więcej cywili.
 
Witam może ktoś z Państwa się przenosił z cywila na funkcjonariusza . Składałem dwa podania, kierownik mnie blokuje, i naczelnik również nie wyraża zgody . Pomimo, że osobie obok z działu z tym samym stażem pracy wyrazili zgodę na przeniesienie za pierwszym podaniem. Zna może ktoś inny sposób jak dostać szanse na możliwość przeniesienia.
Widocznie osoba obok jest znajomym królika albo na jej przeniesieniu królik może coś ugrać dla siebie. Witaj w klubie
 
W tym kontekście warto się zastanowić czemu służą niektóre zmiany struktury organizacyjnej w LUCS. Mamy już Dział DŚ, Wydział DŚ, Referat DŚ. Może następny będzie posterunek DŚ? Z nowym kierownikiem i nową panią I. (nadzorującą postępowania nadzorowane przez prokuraturę).
 
Ostatnia edycja:
W tym kontekście warto się zastanowić czemu służą niektóre zmiany struktury organizacyjnej w LUCS. Mamy już Dział DŚ, Wydział DŚ, Referat DŚ. Może następny będzie posterunek DŚ? Z nowym kierownikiem i nową panią I. (nadzorującą postępowania nadzorowane przez prokuraturę).
 
Ostatnia edycja:
W tym kontekście warto się zastanowić czemu służą niektóre zmiany struktury organizacyjnej w LUCS. Wydział DŚ stworzony w celu powołania kolejnego naczelnika i wstawieniu ziomali? Serio? Mamy już Dział DŚ, Wydział DŚ, Referat DŚ, może następny będzie posterunek DŚ? Z nowym kierownikiem i nową panią I. (nadzorującą postępowania nadzorowane przez prokuraturę)?
Coś pięknego. Tylko robić nie ma komu. Ale o to w końcu chodzi.
 
A co się dzieje z doświadczonymi celnikami, majacymi wiedzę i wieloletnie doświadczenie w DŚ? Przeniesienie na szlaban w Dorohusku (bo dyskutował z kierownikiem). I to w sytuacji kiedy Dorohusk, w związku z likwidacją osobówki ma nadwyżkę etatów. Mistrzostwo zarządzania
 
Ostatnia edycja:
Dlatego już dzisiaj warto sobie postawić pewne pytania
trzy-lata-01.png
 
Ostatnia edycja:
A co się dzieje z doświadczonymi celnikami, majacymi wiedzę i wieloletnie doświadczenie w DŚ? Przeniesienie na szlaban w Dorohusku (bo dyskutował z kierownikiem). I to w sytuacji kiedy Dorohusk, w związku z likwidacją osobówki ma nadwyżkę etatów. Mistrzostwo zarządzania
Przyjedź na Dorohusk, osobówka zlikwidowana, na jej miejsce wpuścili ładowne. Popracujesz (pewnie na szlabanie, jako przyjezdny) i zobaczysz nadwyżkę etatów, kiedy kanapkę zjesz w drodze do domu.
 
Przyjedź na Dorohusk, osobówka zlikwidowana, na jej miejsce wpuścili ładowne. Popracujesz (pewnie na szlabanie, jako przyjezdny) i zobaczysz nadwyżkę etatów, kiedy kanapkę zjesz w drodze do domu.
Pracowałem tam (na większości stanowisk) w czasach kiedy kolejka konczyła się za Chełmem (do pracy jechało się 20 km pod prąd), norma odpraw osobówek wynosila 600 a na przywozie jedna osoba musiała obsługiwać dwa szlabany. Nie twierdzę, że w Dorohusku nie ma co robić, odnoszę się do sytuacji w której celnicy z Dorohuska, w związku z likwidacją osobówki są przenoszeni na inne przejścia a celnicy z Lublina "karnie" do Dorohuska.
 
Ostatnia edycja:
Back
Do góry