opis stanowisk

  • Thread starter Thread starter Piotr D.
  • Rozpoczęty Rozpoczęty
Czy nic nadzwyczajnego jest też w tym, że na jednym stanowisku typu B pracuje osoba bez matury a na innym typu C osoba z wyższym wykształceniem? Czy normalne jest to, że przypisuje się osobę do stanowiska mało skomplikowanego a faktycznie powierza się tej osobie dość szeroki zakres czynności (oprócz tych mniej skomplikowanych czynności, które wykonują specjaliści B) :?:
 
Nie wiem jak w innych UC wyglądają zakresy czynnosci ale w Krakowskim w ostatnim punktcie jest napisane: Oraz inne czynności zlecone przez przełożonego :lol: Jest to zatem dość duże pole do popisu.
 
Czym wy się podniecacie ???? Czy B, czy C, kasy to nie przyniesie, jak dostaniemy takie nędzne podwyżki, jak to jest planowane, to masa ludzi odejdzie z pracy i wtedy te durne kategorie będzie można wsadzić !
 
Nie ma w tym nic nadzwyczajnego tj. nie wymyka się to standardom zarządzania zasobami ludzkimi w SC.
A czy to jest racjonalne? Nie.
 
Nie wiem czy durne. Jak żyję to jest to pierwsza taka próba uregulowania kwestii kadrowych w SC. Do tego jest to system wzorowany na istniejących rozwiązaniach. Uważam, że to krok w dobrym kierunku.
 
Groszku. ...
W ramach etatyzacji zostaną opisane STANOWISKA nie zaś OSOBY aktualnie wykonujących pracę na tych stanowiskach. Stąd może się zdarzyć, że na jednym stanowisku opisanym jako C będzie pracowała osoba z maturą, a na innym, opisanym jako B - osoba z doktoratem z ekonomii.
I nic w tym nadzwyczajnego jeżeli obie sobie radzą - zapewniam cię.

Powiedzmy inaczej: W ramach etatyzacji powinny zostać opisane STANOWISKA nie zaś OSOBY aktualnie wykonujące pracę na tych stanowiskach. :o I oprócz wykonywanych zadań powinny być tam wskazane potrzebne umiejętności :p (wzorem innych krajów starej UE).

Znam przypadek, gdy na stanowisku B zatrudniono doktora nauk (z polecenia oczywiście), który nie był w stanie zrobić tego, co było przewidziane nawet na stanowisko D. Ale po pół roku dało się go wspólnym staraniem zwolnić.:)
 
Przypisanie osób do opisanych stanowisk jest niczym więcej tylko próbą upieczenia dwóch pieczenia na tym samym ogniu. Stąd wielkie zamieszanie.
 
Groszku - to dopiero przymiarki ale... wraz z wartościowaniem stanowisk jednoznacznie zdefiniowany będzie zakres czynności wykonywanych na tym stanowisku. Nie powinno być sytuacji zapisów "wykonywanie innych zadań" więc ... trzymaj się ściśle tego co w opisie stanowiska i nie daj zrobić z siebie frajera :p w myśl zasady - jak jestem C to jestem kadra wykonawcza i wykonuję to wymyśli kadra zarządzająca i eksperci :D jeśli rzeczywiście jesteś niezły to przy tej zasadzie powinieneś dostać B
icon12.gif
Pozdr
 
Back
Do góry