Nie tym kieruje się ZG ZZ Celnicy PL. Chodzi o to, że zawsze w przeszłości współpraca z tymi trzema tzw. centralami kończyła się "wbiciem noża w plecy" środowiska zawodowego. Zawsze kiedy zdecydowaliśmy się na współpracę szli na układy z MF, kosztem interesów środowiska zawodowego, zawsze w decydujących momentach stawali po stronie MF. Wiem, to brutalne co piszę, ale prawdę trzeba głosić głośno z podniesioną głową. Czy coś się zmieniło, żeby teraz, za pięć dwunasta, zaczynać grę w rosyjską ruletkę, wchodząc we współpracę z nimi? Zagrożenie związane z KAS stwarza jeszcze większe ryzyko, że dogadają się także i teraz.nie. najpierw na kolana. później wycofać wniosek do tk. później demokratycznie uznać rację zz celnicy pl .
inaczej nic z tego nie będzie.
Oczywiście wniosek musi zostać wycofany. Dlaczego? Proszę niech każdy odpowie sobie na pytanie po co w analizie RCL do wyroku TK K39/13 mamy zdanie: "Z tej przyczyny regulacje dotyczące systemu emerytalnego służb mundurowych wymagają całościowej, wnikliwej i pogłębionej analizy również pod względem możliwości ukształtowania świadczeń emerytalnych uzależnionych od wymiaru zadań funkcjonariusza i wykonywanych przez niego faktycznie czynności służbowych, które mają wpływ na utratę zdrowia lub życia, uzasadniających przedmiotowe uprzywilejowanie"
Czy ktoś ma wątpliwości, że SC miała być dla poprzedniej władzy "królikiem doświadczalnym" w celu przeprowadzenia takiego podziału wszędzie?
Czy w świetle ww. dowodu z opinii RCL ktoś ma wątpliwości, że nasz wyrok TK był konsultowany z władzą wykonawczą?
Poza tym TK wyraźnie napisał, że ustawodawca ma swobodę w tym jak to ureguluje. Po co więc pytać, skoro w wyroku jest odpowiedź?
Odpowiedź na to pytanie także jest oczywista. Jest to na rękę MF, podobnie jak wejście we współpracę z trzema tzw. centralami, o czym świadczą zresztą nicki, które uaktywniły się ostatnio, nicki piszące z komputerów służbowych z IP Ministerstwa Finansów
Ostatnia edycja: