• Witaj na stronie i forum Związku Zawodowego Celnicy PL!
    Nasz Związek zrzesza 6783 członków.

    Wstąp do nas! (KLIKNIJ i zapisz się elektronicznie!)
    Albo jeśli wolisz zapisać się w tradycyjny sposób wyślij deklarację (Deklaracja do pobrania! Kliknij!)
    Korzyści i ochrona wynikająca z członkostwa w ZZ Celnicy PL (KLIKNIJ) plus inne benefity, np. zniżki na paliwo!
    Konto Związku 44 1600 1462 0008 2567 1607 7001 w BGŻ BNP PARIBAS

dodatek za dojazd pow. 30km

P

pst301

Gość
Nawiązując do Pana odpowiedzi, iż nie ma planów do płacenia dodatku za dojazd pow. 30 km do OC wenętrznego (UC lub IC) to będzie dochodziło do takiej sytuacji, (przy założeniu dojazdów pow. 30km ). iż f.c pracujący na przejściu granicznym będzie dostawał dodatek, a drugi f.c mieszkający w mieście granicznym ale pełniący służbę w OC wewnętrznym nie będzie miał dodatku, nie wspominając już o UC lub IC.
Ewentualnie może dochodzić do sytuacji, że f.c. zarówno do OC granicznego i OC wewnętrznego ma dojazd pow. 30 km i gdy pracuje na granicy to będzie nagradzany większym wynagrodzeniem, a gdy zostanie przeniesiony do OC wewnętrznego będzie AUTOMATYCZNIE KARANY?!


Czy nie prowadzi to sytuacji patologicznych?

Mając to na uwadze proszę odpowiedzieć jak zostanie stworzona siatka płac
/pensja zasadnicza/ czy f.c mający taki sam stopień np. rewident celny będzie zarabiał tak samo w zarówno w OC granicznym, OC wewnętrznym. UC jak i w IC czy też zależeć to będzie od miejsca pełnienia służby?

Jakie przewidywane są widełki na poszczególnych stopniach /korpusach/ i jak się to będzie odnosiło do przyszłej propozycji pracy która wiąże się z wynagrodzeniem nie niższym od dotychczas otrzymywanego.
 
W stosunku do dzisiejszego stanu to dopłata za dojazd do OC granicznego jest raczej dodatkiem, niż karaniem pozostałych. Poza tym do OC granicznego (poza portami) nie ma dojazdu komunikacją publiczną.
Ze względu na obciążenia nie ma wielu chetnych do pracy w OC granicznym, więc to powinna też być zachęta.
Wynagrodzenie będzie zależeć od miejsce pełnienia służby i zadan jakie się wykonuje.
Przykład kształowania płac na stanowisach mozna znaleźć w prezentacji nt. modernizacji i systemu motywacyjnego. Szczegóły będą opisane w rozporządzeniach. Ogólnie można tak to opisać: jeżeli ktoś ma niższe wynagrodzenie niż zwartościowane stanowisko to jego wynagrodzenie wzrośnie. Jeżeli natomiast ktoś ma wyższe wynagrodzenie niż zwartościowane jego stanowisko to pozostanie przy swoim wynagrodzeniu.
Na każdy stanowisku beda dwa lub trzy mnożniki, to który bedzie miał konkretny funkcjonariusz zależy od jego stażu pracy, wykształcenia, doświadczenia.
jk
 
W stosunku do dzisiejszego stanu to dopłata za dojazd do OC granicznego jest raczej dodatkiem, niż karaniem pozostałych. Poza tym do OC granicznego (poza portami) nie ma dojazdu komunikacją publiczną.
Ze względu na obciążenia nie ma wielu chetnych do pracy w OC granicznym, więc to powinna też być zachęta.
Wynagrodzenie będzie zależeć od miejsce pełnienia służby i zadan jakie się wykonuje.
jk
Myślę, że się tu Pan myli, a ponadto to od kiedy się szuka chętnych. Funcjonariusz celny dostaje decyzję dyrektora o przeniesieniu od dnia .... do ..... i nic mu nie pozostaje jak jej wykonanie.Oczywiście może się odniej odwołać ale odwołanie nie wstrzymuje wykonalności decyzji - sam parę takich decyzji otrzymałem.
 
Back
Do góry