• Witaj na stronie i forum Związku Zawodowego Celnicy PL!
    Nasz Związek zrzesza 6783 członków.

    Wstąp do nas! (KLIKNIJ i zapisz się elektronicznie!)
    Albo jeśli wolisz zapisać się w tradycyjny sposób wyślij deklarację (Deklaracja do pobrania! Kliknij!)
    Korzyści i ochrona wynikająca z członkostwa w ZZ Celnicy PL (KLIKNIJ) plus inne benefity, np. zniżki na paliwo!
    Konto Związku 44 1600 1462 0008 2567 1607 7001 w BGŻ BNP PARIBAS

TEMAT RZEKA - UC OKĘCIE

Jeśli chodzi o tę konkretną osobę, to według mnie i wielu osób znających temat, osoba ta powinna być kierownikiem z uwagi na podstawy merytoryczne i doświadczenie zawodowe, ze względów formalnych znalazła sie na UPS, nie powinna oczywiście kierować osobami będącymi kierownikami, bowiem nie ma takich uprawnień wynikających z zajmowanego stanowiska - nie ma stanowiska kierującego sekcją - jest kierownik sekcji które to stanowisko jak mi wiadomo wymaga wyższego wykształcenia, jest to typowy w naszej Izbie przykład naciągania prawa . Swoja drogę ciekawi mnie na jakim formalnym stanowisku jest ta osoba zatrudniona?
 
Ostatnia edycja:
czepiasz się AR ma facet wiedzę , a cisza o słynnej Marlenie K , Krzysztofie E z O.Osobowego ! ich wiedza jako ekspertów jest imponująca = WIELKIE ZERO ! , pensja .................. .Ciekawe jak sobie poradzą ?
 
czepiasz się AR ma facet wiedzę , a cisza o słynnej Marlenie K , Krzysztofie E z O.Osobowego ! ich wiedza jako ekspertów jest imponująca = WIELKIE ZERO ! , pensja .................. .Ciekawe jak sobie poradzą ?

.....jak sobie poradzą? a co to ma do rzeczy, skoro są ekspertami to z definicji musza mieć wiedzę, tak uważaja przełożeni (którzy o sobie tak samo sadzą) wystarczy, że bedą robić wokół siebie zamieszanie i dobre wrażenie, to wystarczy dla przyszłych awansów, no chyba, że wyleca z układu a wtedy to już będzie inna historia.
 
po ponad trzydziestu latach w O.Osobowym na Cargo i Nowy Dwór ? okazja do pokazania swojej wartosci ,stanowiska czy ludzie wartosciowani? zrobili swoje ( ucho ...............) . zmiana KABLI !
 
..........................................................................
 
Ostatnia edycja:
Witam,
nie całkiem "powinno nas to nie interesowac" - lotnisko w Modlinie ma podlegać pod Port Lotniczy, z tego co wiem ... zainteresowane są (mniej lub bardziej), już takie firmy jak: DHL i TNT, a dla niektórych firm spedycyjnych jest to też ciekawa alternatywa (niższe opłaty - pracownicy zawsze się znajdą lub .. dostosują).Czekamy na rozporzadzenie MSWiA (straż graniczna) i dalej polecą za tym etaty z cła. Lotnisko ma ruszyć przed EURO 2012 - dla tanich linii lotniczych i cargo.
 
Właścicielem lotniska w Modlinie jest spółka w skład której wchodzą: Miasto Nowy Dwór Mazowiecki , PPL Porty Lotnicze , Agencja Mienia Wojskowego oraz Samorząd Województwa Mazowieckiego. Bardzo szybko postępują prace przy budowie , w chwili obecnej ( listopad 2011 ) zadaszony jest już terminal odpraw pasażerskich. Bardzo zainteresowana Modlinem jest linia Ryanair , która chce tu zrobić swoją baze i jednocześnie otworzyć ok. 20 połączeń po Europie. Lotnisko ruszy najprawdopodobniej w II kwartale 2012. Równocześnie z terminalem pasażerskim budowane jest zaplecze administracyjno - techniczne. Gorzej przedstawia się sprawa z terminalem cargo oraz stacją kolejową łączącą lotnisko z magistralą kolejową Warszawa - Gdańsk. Jest to niby w planach ale w nieokreślonej przyszłości. Firmy kurierskie też nie są gorąco zainteresowane przenosinami do Modlina z uwagi na brak infrastuktury cargo , odległości od centrum Warszawy , braku możliwości przyjęcia w Modlinie najwięszych samolotów cargo oraz tym że na Okęciu mają bardzo dobre warunki a ogólnoświatowy kryzys spowodował jednak spadek przewozów towarów drogą lotniczą co uderzyło bezpośednio w firmy kurierskie. Reasumując: interesujmy się Modlinem ale jak na razie nasza obecność czyli Służby Celnej będzie w Modlinie marginalna skoro tylko nieliczne rejsy będą poza strefe UE a cargo to mglista przyszłość. Miejmy też nadzieje że po zakończeniu Euro 2012 te lotnisko nie zostanie zapomniane , pozbawione dotacji i środków do dalszego rozwoju. Ograniczona do minimum prowizorka. Bo jak uczy historia w tym kraju to częsty scenariusz.
 
ciemne chmury nad dzikimi stepami

Wiosennie się zrobiło. Nowego króla wybrano. Nowa twierdza załogą jest właśnie obsadzana tam gdzie Wisła z Narwią się łączy. Związki cechowe rycerzy i markietanek tumult robią aby na lata sędziwe emerytury uniformowe otrzymać. Ciekawe co z tego wszystkiego będzie ?
 
Czy Okęcie już wie???? cyt. "Informujemy Pana Premiera, że protest Służby Celnej ogłoszony w dniu 12 kwietnia 2012 roku przechodzi w kolejny etap" - napisano w środowym komunikacie.
W czasie akcji ostrzegawczej, zaplanowanej na 8 maja, funkcjonariusze celni będą wykonywali swoje obowiązki ze szczególną starannością, dokładnością i zaangażowaniem, a przede wszystkim zgodnie z przepisami prawa, co nie może być uznane za utrudnienia - poinformowali w liście celnicy. Podkreślili jednocześnie, że związki zawodowe działające w Służbie Celnej są gotowe do podjęcia rozmów z rządem. Sławomir Siwy ze Związku Zawodowego Celnicy PL powiedział PAP, że tuż przed Euro 2012 protest celników może się zaostrzyć, jeśli rząd nie wywiąże się ze swoich zobowiązań. "Związki zawodowe nie biorą odpowiedzialności za to, co może się wydarzyć. To może być protest oddolny, jak w styczniu 2008 r., kiedy celnicy samodzielnie powiedzieli +dosyć+ i postanowili protestować. Wtedy opuścili stanowiska służby, oczywiście wykorzystując przewidziane prawem formy" - powiedział Siwy. Chodzi m.in. o urlopy na żądanie. "Wystarczy tylko iskra, aby tak się stało, a ona jest" - podkreślił. (ONET)
nie musze chyba nic dodawać do UC IIIw Warszawaie :)))
 
podobno jacyś zaprzańcy, którzy później będą spijać mundurowe emerytury pojechali na granicę odprawiać. Wydaje się, że należy każdemu z nich dać srebrny medal na pierś i dać tytuł "JUDASZ 2012". Jeśli jadą odprawiać, to powinni zrezygnować późńiej z emerytur. No a my powinniśmy wiedzieć, kto to był aby ręki nie podawać. Niestety spora część kadry też teraz jest zasrana ale późneij będzie chciała się wozić na emeryturkach, jeśli przejdą. No a wiadomo nie od dziś, że jeśli ktoś jest dziś niezbędny, to jutro nie musi. Kierowników też to dotyczy. Był kiedyś kierownik PSICH.. i co? Nie ma. Nieparzystokopytny też się cieszył i bach!
 
Back
Do góry