Służba w KAS - funkcjonariusz

mefjuem

Nowy użytkownik
Punkty reakcji
0
Cześć Wszystkim,
mam 32 lata i od jakiegoś czasu myślę aby wkroczyć na ścieżkę funkcjonariusza SCS.

Do tej pory przepracowałem prawie 10 lat w korporacji, skończyłem studia inżynierskie i mówiąc szczerze szukam nowego celu. Myślę, że można zrobić w życiu coś więcej. :)

Chciałbym się Was poradzić czy wstępując do służby w tym wieku jest to dobrze przyjmowane w Waszym gronie? Czy być może jestem na to za stary? Nie mam doświadczenia w służbie mundurowej.

Dopiero jestem na początku drogi, za dwa dni czekają mnie testy sprawnościowe. Podchodzę do tego wszystkiego z zimną głową, ale być może macie jakieś rady dla takich osób jak ja?

Pozdrawiam!

Ostatnia edycja:
@mefjuem pytasz czy że względu na wiek warto.
Pieniądze w służbach nigdy nie były duże, chociaż wg mnie po ostatnich podwyżkach uposażenia można uznać za całkiem przyzwoite.
Inną sprawą są np uprawnienia emerytalne które są jakąś zachętą. Na emeryturę mundurową będziesz mógł iść za 25 lat, a na pełną 5 lat później czyli w wieku 62 lat. To 3 lata wcześniej niż z ZUSu, czyli tutaj zyskujesz.
Bliżej 40stki trzeba już bardziej się zastanowić czy iść do mundurówki.
A zdarzają się takie osoby i wzbudzają niewielkie zdziwienie, ale 32latków zaczynających przygodę że SCS jest dużo, więc Twój wiek nie jest żadną przeszkodą.

Ja to bardziej jestem ciekawy skąd WY wszyscy kandydaci wiecie o tym forum jeszcze przed przyjściem do firmy... Bo pozostałe 90% osób to sie o nim dowiedziało pracując, a nie odwrotnie.

Ja to bardziej jestem ciekawy skąd WY wszyscy kandydaci wiecie o tym forum jeszcze przed przyjściem do firmy... Bo pozostałe 90% osób to sie o nim dowiedziało pracując, a nie odwrotnie.
Nie jest to ukryte forum. Szukałem trochę informacji w związku z naborem a wyszukiwarka wyświetla wielokrotnie różne posty z tej strony.