• Witaj na stronie i forum Związku Zawodowego Celnicy PL!
    Nasz Związek zrzesza 6783 członków.

    Wstąp do nas! (KLIKNIJ i zapisz się elektronicznie!)
    Albo jeśli wolisz zapisać się w tradycyjny sposób wyślij deklarację (Deklaracja do pobrania! Kliknij!)
    Korzyści i ochrona wynikająca z członkostwa w ZZ Celnicy PL (KLIKNIJ) plus inne benefity, np. zniżki na paliwo!
    Konto Związku 44 1600 1462 0008 2567 1607 7001 w BGŻ BNP PARIBAS

rtg

vvv

Nowy użytkownik
Dołączył
23 Styczeń 2008
Posty
61
Punkty reakcji
0
W prezentacji dot. modernizacji SC przeczytałem że urządzenia kolejowe RTG planowane są w Medyce i Małaszewiczach. Dlaczego tam? Czy MF czyta statystyki i śledzi bieżącą sytuacje (konsultuje się z "dołem") na innych przejściach - odcinek UA - np. Dorohusk i Hrubieszów?
Z góry dziękuje za poświęcenie czasu na mój post.
 
Tam też są planowane. Trzeba jednak przyjąc jakąś kolejność, a tą dyktuje liczba przewozów koleja przez poszczególne przejścia. Faktycznie ostatnio notuje się ujawnienia na kolej w Dorohusku, ale to, że gdzie indziej się nie ujawnia, to nie znaczy, że tam nie ma przemytu w wagonach kolejowych.
Najprawdopodobniej jednak w 2009 i 2010 zakupimu więcej urządzeń niż dwa (przesywając środki z innych sprzetów), ze względu na te ujawnienia, i postawimy je w czterech przejściach.
jk
 
jeszcze raz rtg na przejściach kolejowych

Panie Ministrze czy zna Pan opracowanie Departamentu SC z czerwca 2007 r. dotyczące doposażenia kolejowych przejść granicznych w urządzenia do skanowania wagonów, w którym po analizie danych dotyczących obrotu towarowego przez poszczególne przejścia w pierwszej kolejności zalecana jest instalacja skanerów w Hrubieszowie i Medyce.
Jak ma się przesunięcie Hrubieszowa na dalszą pozycję w stosunku do tego opracowania.
 
Back
Do góry