Nowe blachy - kto to wymyślił ????

texas hunter

Użytkownik
Dołączył
13 Marzec 2009
Posty
118
Punkty reakcji
0
Wczoraj rozdawali nowe blachy (znaczy identyfikatory) . No i się pytam. Kto to wymyślił. I po co !!!!!!!!!!!!
Czy my q...wa mamy za dużo pieniędzy w budżecie. I jeszcze żeby to było ładniejsze od starej blachy.
Proszę uprzejmie autora tego przedsięwzięcia logistycznego do odpowiedzi jaki był powód takiej operacji
i ile kasy na to poszło.

ps. podsuwam następny pomysł - orzełek na czapkach taki lichy, może by go wymienić na fajniejszego ;-)
 
A to znaczy że jeszcze nie wszędzie dotarło to szczęście. Blachy tak na oko są 2 - 3 x większe od starych. Kształt taki sam, numery nowe.
Tłoczone z blachy tak że od tyłu widać negatyw. No i cięższe są więc kieszeń w koszuli się wygina.
Ale powtórzę. Q...wa po co ?????????
 
Ostatnia edycja:
Jak to po co ? Słońce będzie miało wśród generałów największą blachę. I tylko tym będzie mógł zaimponować
 
ZAŁĄCZNIK Nr 10 do Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 28 grudnia 2011 r. w sprawie umundurowania funkcjonariuszy celnych (Dz.U.2011.290.1705)

Znak identyfikacji indywidualnej
jest wykonany z metalu - blacha gatunku M-63 lub M-90, o wysokości 50 mm i szerokości 38 mm.
Na znaku umieszczono:
a) wytłoczone godło państwowe (orzeł w koronie) - u góry znaku,
b) wytłoczony napis "SŁUŻBA CELNA" - w środku znaku,
c) wygrawerowany kolejny napis pięciocyfrowy - u dołu znaku.
Godło, napis i tło numeru srebrzone, o grubości pokrycia 20 mikronów; pozostała część znaku oksydowana. Z tyłu znaku gwintowany trzpień o długości 7 mm, z nakrętką z metalu o średnicy zewnętrznej 14 mm i otworem nagwintowanym w środku nakrętki umożliwiającym wzajemne mocowanie.

Znalazłem to co powyżej. Jest jakiś inny "paragraf" na te nowe blachy?
 
Ostatnia edycja:
chodzi o blache mosiężną w gatunku m63 lub m90 ot tyle, choć też nie wiem po co nowe co prawda są wieksze od starych ale gdzie rachunek ekonomiczny czyżby mennica miała problemy z płynnością finansową no chyba że jakiś kolega królika wygrał przetarg na nowe blachy
 
A to bardzo ciekawa wiadomość z tymi blachami. Obecne to takie drobiazgi, zawsze się boję, że gdzieś zgubię. SG ma od kilku lat ładne, wyraźne odznaki. Nasze też powinny być większe i przez to lepiej widoczne. Może to wzbudzi większy szacunek do funkcjonariusza celnego :p Chętnie zobaczyłbym fotkę jak te nowe się prezentują :) Koszty wymiany chyba nie są wygórowane?
 
nowe nie znaczy lepsze, nowy nr identyfikacyjny jest chyba większy tylko po to żeby podróżny nie musiał pytać o nr tylko sobie spojrzy i widzi na kogo napisać skargę że on stoi 5 min. bo f.c. właśnie spożywa kanapkę. A co do jakości? to robiła prywatna firma foto - pam z krakowa, tak jest na nakrętce, więc nie oczekujmy jakości poprzednich, jest cienka i jak dobrze się ja chwyci to się wygnie ...
 
nowe nie znaczy lepsze, nowy nr identyfikacyjny jest chyba większy tylko po to żeby podróżny nie musiał pytać o nr tylko sobie spojrzy i widzi na kogo napisać skargę że on stoi 5 min. bo f.c. właśnie spożywa kanapkę. A co do jakości? to robiła prywatna firma foto - pam z krakowa, tak jest na nakrętce, więc nie oczekujmy jakości poprzednich, jest cienka i jak dobrze się ja chwyci to się wygnie ...

To fakt jak postoi 5 min to się świat nie zawali to jednak w tym czasie na BKS-ie lub RTG zwolni się miejsce :D i ........ a teraz zima i samochodem niedociążonym(lżejszym) niebezpiecznie wracać do domu :D


ps. pamiętam czasy jak na godzinnę trzy autka były odprawiane ale to już historia :cool:
 
oj - ale na blachach użyli polskich znaków - czy też nie ?;) Pewnie moja opinia będzie odosobniona, ale mimo wszystko uważam, że wymiana tego co mamy to dobry krok, no może moment nieodpowiedni, podobnież ma zabraknąć 20 miliardów w budżecie...
 
Back
Do góry