• Witaj na stronie i forum Związku Zawodowego Celnicy PL!
    Nasz Związek zrzesza 6783 członków.

    Wstąp do nas! (KLIKNIJ i zapisz się elektronicznie!)
    Albo jeśli wolisz zapisać się w tradycyjny sposób wyślij deklarację (Deklaracja do pobrania! Kliknij!)
    Korzyści i ochrona wynikająca z członkostwa w ZZ Celnicy PL (KLIKNIJ) plus inne benefity, np. zniżki na paliwo!
    Konto Związku 44 1600 1462 0008 2567 1607 7001 w BGŻ BNP PARIBAS

Nietypowa prośba.

wypasaczandroid

Nowy użytkownik
Dołączył
20 Luty 2023
Posty
4
Punkty reakcji
2
Witam serdecznie wszystkich. Pracuję od 8 lat w Małopolskim UCS w Mobilnych. Zwracam się z takim bardzo nietypowym pytaniem i prośbą o przysługę. Poszukuję samochodu do kupna i tak się trafiła, przynajmniej z ogłoszenia i rozmowy ze sprzedającym, ciekawa oferta w Słubicach. Ja mam z Nowego Targu ponad 600 km drogi więc wyprawa prawie w ciemno wydaje się niezbyt racjonalna. Czy jest tutaj na forum ktoś z tamtych rejonów i czy byłby w stanie choć rzucić okiem na ten samochód czy jest po co jechac?
Pozdrawiam,
Piotrek
 
Witam serdecznie wszystkich. Pracuję od 8 lat w Małopolskim UCS w Mobilnych. Zwracam się z takim bardzo nietypowym pytaniem i prośbą o przysługę. Poszukuję samochodu do kupna i tak się trafiła, przynajmniej z ogłoszenia i rozmowy ze sprzedającym, ciekawa oferta w Słubicach. Ja mam z Nowego Targu ponad 600 km drogi więc wyprawa prawie w ciemno wydaje się niezbyt racjonalna. Czy jest tutaj na forum ktoś z tamtych rejonów i czy byłby w stanie choć rzucić okiem na ten samochód czy jest po co jechac?
Pozdrawiam,
Piotrek
No ludziska na co czekacie, dajcie znać koledze. Co będzie chłopina na darmo jechał przez całą Polskę !!!! Brawo Piotrek, po to jest też to forum (y)