Ł
Ławica
Gość
W każdej izbie Dyrektor ma perełkę, na którą chucha u dmucha, tylko w Poznaniu nie wiadomo gdzie ona jest - na Krańcowej?
Euro zbliża się dużymi krokami. Od nowego roku będzie ponad dwadzieścia stałych połączeń z miastami w Europie (opróch charterów) i co robi się w temacie polityki kadrowej? NIC! Kierownicy OC zmieniani sa jak rękawiczki, więc nawet nie zdążą się zagłębić w temat.
Lotnisko powinno być tą perełką w izbie, gdyż to tutaj codziennie funkcjonariusze spotykają się z podróżnymi z całego świata wystawiając świadectwo służbie celnej (IC Poznań to izba wewnętrzna z jedną granicą celną, więc nawet z tego powodu można by bardziej się Ławicą zainteresować), a tutaj od lat żadnych zmian, żadnego wspomożenia etatami, dlaczego?
Poprzedni Kiero twierdził, że potrzeba ludzi do prac na zmiany, że tak nie da się pracować, gdy na nocce jest po jednej osobie, ale gdy został Naczem nic nie zmienił, jeszcze wypożyczał ludzi do siebie.
Może czas sprawdzić ile osób pracuje na zmianach w OC PL Ławica i to nie na papierze. Na każdej zmianie oprócz Kierownika powinno być conajmniej (1os.RTG, 2 przyloty, 2 odloty, 1 informacja= 6 osób) są cztery zmiany więc powinno być 24 + 2 kierowników = 26 (na samych zmianach, bez administracji), a ile osób jest? Proszę sprawdzić u źródła (wystarczy powiedzieć, że bardzo często na nockach jest jedna osoba, a nawet ze względów bezpieczeństwa jest to niedopuszczalne, nie mówiąc już, że jest to sztuka dla sztuki, gdyż co ma taki funkcjonariusz zrobić? sklonować się?)
PS Na lotnisku potrzebni są ludzie, którzy znają się na pracy w cle od odpraw, przeszukań, analizy a kończąc na błyskawicznym podejmowaniu decyzji, a nie sztuka dla sztuki.
Euro zbliża się dużymi krokami. Od nowego roku będzie ponad dwadzieścia stałych połączeń z miastami w Europie (opróch charterów) i co robi się w temacie polityki kadrowej? NIC! Kierownicy OC zmieniani sa jak rękawiczki, więc nawet nie zdążą się zagłębić w temat.
Lotnisko powinno być tą perełką w izbie, gdyż to tutaj codziennie funkcjonariusze spotykają się z podróżnymi z całego świata wystawiając świadectwo służbie celnej (IC Poznań to izba wewnętrzna z jedną granicą celną, więc nawet z tego powodu można by bardziej się Ławicą zainteresować), a tutaj od lat żadnych zmian, żadnego wspomożenia etatami, dlaczego?
Poprzedni Kiero twierdził, że potrzeba ludzi do prac na zmiany, że tak nie da się pracować, gdy na nocce jest po jednej osobie, ale gdy został Naczem nic nie zmienił, jeszcze wypożyczał ludzi do siebie.
Może czas sprawdzić ile osób pracuje na zmianach w OC PL Ławica i to nie na papierze. Na każdej zmianie oprócz Kierownika powinno być conajmniej (1os.RTG, 2 przyloty, 2 odloty, 1 informacja= 6 osób) są cztery zmiany więc powinno być 24 + 2 kierowników = 26 (na samych zmianach, bez administracji), a ile osób jest? Proszę sprawdzić u źródła (wystarczy powiedzieć, że bardzo często na nockach jest jedna osoba, a nawet ze względów bezpieczeństwa jest to niedopuszczalne, nie mówiąc już, że jest to sztuka dla sztuki, gdyż co ma taki funkcjonariusz zrobić? sklonować się?)
PS Na lotnisku potrzebni są ludzie, którzy znają się na pracy w cle od odpraw, przeszukań, analizy a kończąc na błyskawicznym podejmowaniu decyzji, a nie sztuka dla sztuki.