Planując działania Straż Ochrony Kolei, wykorzystuje wyspecjalizowane Grupy Operacyjno-Interwencyjne, działające w strukturach SOK. Funkcjonariusze ci bezbłędnie potrafią ocenić, czy pasażer jest „czysty” czy dokonuje przemytu i próbuje coś ukryć. Często w stacji postojowej Warszawa Szczęśliwice, funkcjonariusze wymienionych służb dokonują kompletnego demontażu wyposażenia wagonów.
W wyniku takiej pracy w wagonie pod podłogą, między ścianami, pod sufitem, pod wagonem i w wielu innych niedostępnych miejscach, znajdowane są paczki papierosów, do których niestety nikt się nie przyznaje.
Korzystając z okazji, w imieniu kierownictwa Komendy Głównej oraz własnym, pragnę zaprosić Państwa do odwiedzania naszej strony www.kgsok.pl, z której będą mogli Państwo dowiedzieć się na bieżąco o wydarzeniach rejestrowanych przez Straż Ochrony Kolei, o ciężkiej i niebezpiecznej pracy naszych funkcjonariuszy.
W wyniku takiej pracy w wagonie pod podłogą, między ścianami, pod sufitem, pod wagonem i w wielu innych niedostępnych miejscach, znajdowane są paczki papierosów, do których niestety nikt się nie przyznaje.
Korzystając z okazji, w imieniu kierownictwa Komendy Głównej oraz własnym, pragnę zaprosić Państwa do odwiedzania naszej strony www.kgsok.pl, z której będą mogli Państwo dowiedzieć się na bieżąco o wydarzeniach rejestrowanych przez Straż Ochrony Kolei, o ciężkiej i niebezpiecznej pracy naszych funkcjonariuszy.