Zgodnie z unormowaniem art.222 ust.3 ustawy o SC funkcjonariusze celni otrzymują propozycje pełnienia służby określającą miejsce, uposażenie i stanowisko.
W terminie tygodnia od dnia odbioru propozycji funkcjonariusz składa oświadczenie o przyjęciu bądź odmowie przyjęcia propozycji.
ODMOWA PRZYJĘCIA, BĄDŹ NIEZŁOŻENIE OŚWIADCZENIA W TERMINIE TYGODNIA OZNACZA ZWOLNIENIE ZE SŁUŻBY!!!
Dlatego każdy powinien złożyć oświadczenie w ww. terminie o przyjęciu propozycji.
Niezależnie od powyższego, funkcjonariusze niezadowoleni ze złożonej propozycji składają dwa pisma, które załączam do pobrania:
CISZA NASTAŁA !!!!!
http://zz.celnicy.pl/tekst-524.html
Jedno stanowi odwołanie od propozycji jako decyzji administracyjnej, drugie wezwanie do usunięcia naruszenia prawa przez DIC, czyli uznaje propozycję jako inną czynność z zakresu administracji.
Powyższe stanowi wykorzystanie drogi administracyjnej, na którą tym razem skierował nas SSC. Czy jednak nie uczynił tego celowo, nie wiadomo. Sądy Pracy też naszym zdaniem nie podejmą tych spraw.
Oba pisma należy bezwzględnie złożyć, aby wyczerpać środki wynikające z drogi administracyjnej.
Jedno DIC prześle do SSC, drugie rozpatrzy samodzielnie, co pozwoli nam szybko skierować sprawę na drogę postępowania przed sądem administracyjnym niezależnie od odpowiedzi DIC, a nawet wtedy jeśli nie odpowie.
Ps.
Związek zastrzega, że załączone pisma mogą okazać się nieskuteczne. Ich niezłożenie może oznaczać jednak automatyczną utratę prawa do zaskarżenia propozycji ze względu na terminy ustawowe.
W terminie tygodnia od dnia odbioru propozycji funkcjonariusz składa oświadczenie o przyjęciu bądź odmowie przyjęcia propozycji.
ODMOWA PRZYJĘCIA, BĄDŹ NIEZŁOŻENIE OŚWIADCZENIA W TERMINIE TYGODNIA OZNACZA ZWOLNIENIE ZE SŁUŻBY!!!
Dlatego każdy powinien złożyć oświadczenie w ww. terminie o przyjęciu propozycji.
Niezależnie od powyższego, funkcjonariusze niezadowoleni ze złożonej propozycji składają dwa pisma, które załączam do pobrania:
CISZA NASTAŁA !!!!!
http://zz.celnicy.pl/tekst-524.html
Jedno stanowi odwołanie od propozycji jako decyzji administracyjnej, drugie wezwanie do usunięcia naruszenia prawa przez DIC, czyli uznaje propozycję jako inną czynność z zakresu administracji.
Powyższe stanowi wykorzystanie drogi administracyjnej, na którą tym razem skierował nas SSC. Czy jednak nie uczynił tego celowo, nie wiadomo. Sądy Pracy też naszym zdaniem nie podejmą tych spraw.
Oba pisma należy bezwzględnie złożyć, aby wyczerpać środki wynikające z drogi administracyjnej.
Jedno DIC prześle do SSC, drugie rozpatrzy samodzielnie, co pozwoli nam szybko skierować sprawę na drogę postępowania przed sądem administracyjnym niezależnie od odpowiedzi DIC, a nawet wtedy jeśli nie odpowie.
Ps.
Związek zastrzega, że załączone pisma mogą okazać się nieskuteczne. Ich niezłożenie może oznaczać jednak automatyczną utratę prawa do zaskarżenia propozycji ze względu na terminy ustawowe.