Co mnie skłoniło do Protestu !!

• Thread starter Thread starter Biszkopt
  • Rozpoczęty Rozpoczęty
B

Biszkopt

Gość
Na początek bardzo proszę o wpisy przez osoby zarejestrowane, stańmy się wiarygodni. Mając świadomość, iż Nasz SSC i inni pracownicy Rządu śledzą to forum, chciałbym uzmysłowić Im jak naprawdę wygląda praca w cle. Mam nadzieję, że to skłoni Ich do rzeczywistego zajęcia się naszymi problemami.
Ja pracuję od 17 lat i powoli zaczynam gubić poczucie własnej tożsamości i poczucie własnej wartości. Mam na swoim koncie (tylko w ostatnim roku) ujawnienia przemytu wyrobów tytoniowych, środków odurzających, wyrobów alkoholowych, wyrobów z gatunków zwierząt objętych konwencją Cites, próby przywozu odpadów, produktów niebezpiecznych, z zastrzeżonym znakiem towarowym, nielegalnego wywozu środków dewizowych. Pracuję na granicy, na drodze, na poczcie, w bazach przeładunkowych firm kurierskich, na bazarach, giełdach, bocznicach kolejowych i innych miejscach gdzie tylko można. Często pracuje ponad 16 godzin i nie wolno mi zapisać więcej bo by była awantura w kadrach (do czasu aż będzie wypadek w pracy), nie mam w liście tygodnia abym pracował w takim samym systemie, często wyjeżdżam na dwa trzy dni na różne działania z Policją lub innymi służbami. Na którą godzinę jadę i gdzie dowiaduję się często telefonicznie dzień przed. Moja żona przeklina moja służbę. Ciężko jest coś zaplanować. Mundur polowy kupiłem za swoje pieniądze w cywilnym sklepie z militariami bo ciężko było się doprosić (kurta, spodnie, buty, polar, czapka, emblematy SC i orzełek), jakby moja żona się dowiedziała to by mnie wyrzuciła z domu. O awansie oczywiście mogę zapomnieć bo zawsze w pierwszym szeregu są ci co najbliżej dyrekcji. Złość bierze gdy te same osoby awansują po trzy razy w roku(na stanowisku, na stopniu i podwyżce do pensji). Wykonuję tą służbę, bo to lubię. Jeszce niedawno byłem dumny z tego, że jestem Celnikiem. Teraz po tym jak traktuje mnie Rząd zaczynam wątpić. Dlaczego pełniąc służ