Aktualizacja opisu stanowisk

Karolina12

Nowy użytkownik
Dołączył
24 Marzec 2008
Posty
304
Punkty reakcji
0
Czy ktoś wie jak w praktyce przebiega aktualizacja opisu stanowisk (przewartosciowanie)?
Czy jeżeli zabierany jest etat z Referatu i w związku z tym zadania z tego etatu rozpisywane sa na pozostałe etaty, w związku z czym wartość stanowiska (stanowisk) wzrasta, to jak to wyglada w praktyce. W jednym miesiacu jest się specjalistą, a w nastepnym już starszym specjalistą, czy też inaczej sie odbywa?
Czy mieliscie takie przypadki w waszych urzedach?
 
...
Czy jeżeli zabierany jest etat z Referatu i w związku z tym zadania z tego etatu rozpisywane sa na pozostałe etaty , w związku z czym wartość stanowiska (stanowisk) wzrasta...

Otórz niekoniecznie!

Co do pytania Lukrecji; Jeżeli jeszcze się nie odbywa, to kto zdąży ???
 
Back
Do góry