• Witaj na stronie i forum Związku Zawodowego Celnicy PL!
    Nasz Związek zrzesza 6783 członków.

    Wstąp do nas! (KLIKNIJ i zapisz się elektronicznie!)
    Albo jeśli wolisz zapisać się w tradycyjny sposób wyślij deklarację (Deklaracja do pobrania! Kliknij!)
    Korzyści i ochrona wynikająca z członkostwa w ZZ Celnicy PL (KLIKNIJ) plus inne benefity, np. zniżki na paliwo!
    Konto Związku 44 1600 1462 0008 2567 1607 7001 w BGŻ BNP PARIBAS

przyszły pracownik sc

M

mania

Gość
Witam!
Jestem studentka IIIroku obsługi celnej i pisze prace na temat postaw funkcjonariuszy celnych.Czy ktoś zgodziłby się na udzielenie pewnych informacji na ten temat?
Bardzo mi na tym zależy bo bronie się w czerwcu a nie bardzo mam możliwości kontaktu z pracownikami służby celnej.Dokładnie chodzi mi o wypełnienie ankiety, czy ktoś jest chętny?
 
Maniu kochana o właściwych postawach funkcjonariuszy celnych to sobie przeczytasz studiując lekturę kodeksu etyki SC, zwanego też inaczej kodeksem braku zaufania. Poza tym, jak to jest możliwe, że nie masz kontaktu z celnikami. W stolicy jest wielu celników, choćby na okęciu, w MF i jeszcze wiele oddziałów. Także troche chęci. Radzę się śpieszyć, bo jak tak dalej pójdzie to nie będzie z kim robić takich ankiet.
 
hej cywilu
Kodeks etyki mam i rzeczywiście jest tam na temat postaw funkcjonariuszy celnych, ale jeśli chodzi o te ankiety to jest taki problem, że nikt ich nie chce wypełniać.
Rozmawiałam z funkcjonariuszką celną z izby celnej w W-wie i powiedziała mi, że oni mają swoją prace i nie będą poświęcać czasu takim sprawom. Owszem będe próbować jeszcze gdzie indziej, ale sądze, że efekt będzie taki sami.
 
ANKIETA


Witam Państwa!