• Witaj na stronie i forum Związku Zawodowego Celnicy PL!
    Nasz Związek zrzesza 6783 członków.

    Wstąp do nas! (KLIKNIJ i zapisz się elektronicznie!)
    Albo jeśli wolisz zapisać się w tradycyjny sposób wyślij deklarację (Deklaracja do pobrania! Kliknij!)
    Korzyści i ochrona wynikająca z członkostwa w ZZ Celnicy PL (KLIKNIJ) plus inne benefity, np. zniżki na paliwo!
    Konto Związku 44 1600 1462 0008 2567 1607 7001 w BGŻ BNP PARIBAS

Kupowanie na chińskiej stronie internetowej wholesalebuying

kara3212

Nowy użytkownik
Dołączył
3 Wrzesień 2015
Posty
1
Punkty reakcji
0
Witam, jestem kompletnie zielona w sprawach celnych więc chciałabym się dowiedzieć jak to jest z cłem i vatem. Zamierzam zamówić pędzle do makijażu (20 szt) na własny użytek.(strona z której będzie pochodził zamówienie to wholesalebuying.com) Koszt całych zakupów łącznie z wysyłką kosztować będzie koło 24 dolarów. Przesyłka/list będzie szedł pocztą chińską (ChinaPost). Chciałabym się dowiedzieć czy zostanie mi naliczone cło i jeśli tak to ile i od czego to zależy. Co z vatem? Z góry dziękuję za odpowiedź,
Pozdrawiam.
 
Proszę zadzwonić do wyspecjalizowanej jednostki której zadaniem jest właśnie INFORMACJA CELNA :
Informacja Służby Celnej

Centrum Informacji Służby Celnej (InfoSC), organizacyjnie podległe Dyrektorowi Izby Celnej w Katowicach, jako podstawowa komórka w kraju realizuje w Służbie Celnej zadania z zakresu udzielania informacji.
InfoSC od roku 2011 przejęło zadania „stanowisk informacyjnych", które wcześniej były zlokalizowane we wszystkich izbach celnych.
Informacje telefoniczne udzielane są przez InfoSC w języku polskim, angielskim oraz rosyjskim.

Jak się z nami kontaktować?
Udzielanie informacji przez InfoSC następuje przy wykorzystaniu, wzajemnie uzupełniających się, następujących form komunikacji:

infolinia: 801 470 477
telefon: +48 33 857 6251 (dla osób dzwoniących z zagranicy lub z telefonów komórkowych)
fax: +48 33 857 6383
e-mail: info.sluzbacelna@kat.mofnet.gov.pl