zjemcikota
Nowy użytkownik
- Dołączył
- 31 Grudzień 2012
- Posty
- 91
- Punkty reakcji
- 0
Rozesłane na służbowe skrzynki email funkcjonariuszy celnych w pewnej IC.
---------------------------------------------------------------------------------------------
Warszawa, 22 marca 2013
SC11/0681/16/13/TKL
Dyrektorzy wszystkich Izb Celnych
Departament Służby Celnej Ministerstwa Finansów w załączeniu przekazuje do ewentualnego wykorzystania, pismo dystrybutora samochodów marki O.... / Firma G.........M..........Poland, w sprawie specjalnego programu sprzedaży samochodów tej marki dla wszystkich pracowników Służby Celnej.
Podpisano : Zastępca Dyrektora Departamentu Służby Celnej Cecylia Z.
Dodatkowo parafowano : Naczelnik Wydziału Marek F.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
W drugim załączniku [w skrócie, nie chce mi się pisać, a w wersji elektronicznej tego nie mam] :
Pismo 2-stronicowe firmy j/w adresowane do "Szef Służby Celnej Jacek Kapica [...]" , podbite (oprócz pieczątek wpływu do kancelarii) osobistą pieczęcią "Podsekretarz Stanu Jacek Kapica" i jego osobisty podpis.
W piśmie tym dystrybutor oferuje specjalny upust na pojazdy tej firmy dla "Funkcjonariuszy (czynnych i emerytów) oraz Pracowników cywilnych Służby Celnej" i dalej marketingowe bla bla prosto z ulotki reklamowej (finansowanie, serwisowanie, dodatkowe wyposażenie)...
Moje pytanie brzmi : ile kosztuje taka reklama rozesłana za pośrednictwem służbowych skrzynek email funkcjonariuszy ? Mam firmę, co prawda nie samochodową, i chciałbym również zaoferować specjalny upust dla funkcjonariuszy SC na oferowane wyroby.
Pozdrawiam serdecznie, liczę na szybką odpowiedź )
---------------------------------------------------------------------------------------------
Warszawa, 22 marca 2013
SC11/0681/16/13/TKL
Dyrektorzy wszystkich Izb Celnych
Departament Służby Celnej Ministerstwa Finansów w załączeniu przekazuje do ewentualnego wykorzystania, pismo dystrybutora samochodów marki O.... / Firma G.........M..........Poland, w sprawie specjalnego programu sprzedaży samochodów tej marki dla wszystkich pracowników Służby Celnej.
Podpisano : Zastępca Dyrektora Departamentu Służby Celnej Cecylia Z.
Dodatkowo parafowano : Naczelnik Wydziału Marek F.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
W drugim załączniku [w skrócie, nie chce mi się pisać, a w wersji elektronicznej tego nie mam] :
Pismo 2-stronicowe firmy j/w adresowane do "Szef Służby Celnej Jacek Kapica [...]" , podbite (oprócz pieczątek wpływu do kancelarii) osobistą pieczęcią "Podsekretarz Stanu Jacek Kapica" i jego osobisty podpis.
W piśmie tym dystrybutor oferuje specjalny upust na pojazdy tej firmy dla "Funkcjonariuszy (czynnych i emerytów) oraz Pracowników cywilnych Służby Celnej" i dalej marketingowe bla bla prosto z ulotki reklamowej (finansowanie, serwisowanie, dodatkowe wyposażenie)...
Moje pytanie brzmi : ile kosztuje taka reklama rozesłana za pośrednictwem służbowych skrzynek email funkcjonariuszy ? Mam firmę, co prawda nie samochodową, i chciałbym również zaoferować specjalny upust dla funkcjonariuszy SC na oferowane wyroby.
Pozdrawiam serdecznie, liczę na szybką odpowiedź )